opdatering på: MD Imorgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2011

baby012

MissChrista skriver:

hehe, så fik jeg jo ret Stemte pige
STORT tillykke

Tak skal du have  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2011

Muhmi

Det hele gik som det skulle, den bette ville som sædvanlig ikke samarbejde så måtte ud og gå og hoppe lidt rundt så den vendte sig så de kunne undersøge hjertet ordenligt, og hold da op hvor blev jeg nervøs da jeg blev kaldt ind til endnu en skanning  

men det hele så fint ud .. Nu til det i sikkert har ventet på siden afstemningen igår:

Jeg skal have en lille PIGE !  

dog skal jeg lige til en kønsskanning og have det bekræftet  

Jeg vidste det!!

TILLYKKE!

Anmeld

10. august 2011

baby012

Muhmi skriver:

Jeg vidste det!!

TILLYKKE!

hehe, ja så fik du ret  

Anmeld

10. august 2011

Dansker I Holland

gravid20 skriver:

Det hele gik som det skulle, den bette ville som sædvanlig ikke samarbejde så måtte ud og gå og hoppe lidt rundt så den vendte sig så de kunne undersøge hjertet ordenligt, og hold da op hvor blev jeg nervøs da jeg blev kaldt ind til endnu en skanning  

men det hele så fint ud .. Nu til det i sikkert har ventet på siden afstemningen igår:

Tillykke med prinsessen Har selv 3 piger Smiler

Anmeld

10. august 2011

lailamik

gravid20 skriver:

Ihhh tillykke!! ahhh en pige, tænk på alt det søde prinsesse tøj 

Lige nædt til at sige, at jeg synes det er sååå flot at du klarer dig så fint, og så alene også :O  

til dig 

Anmeld

11. august 2011

Nadia&Daniel

gravid20 skriver:

Stort tillykke med pigen (som ligger trygt inde i maven)

p.s. så gættede jeg rigtigt

Anmeld

11. august 2011

baby012

Mange tak piger 

skal nok lige skrive herinde igen hvis køns-skanningen senere idag siger noget helt andet hihi  

Anmeld

11. august 2011

Madam Blå

Tillykke med den lille pige! Hvor er det bare fantastisk! Dejligt, at det gik godt.

Håber det gik godt med eksen i dag?

Anmeld

11. august 2011

baby012

Madam Blå skriver:

Tillykke med den lille pige! Hvor er det bare fantastisk! Dejligt, at det gik godt.

Håber det gik godt med eksen i dag?

Det gik okay, han tog da med, men blev ikke ligefrem glad for det da jeg sagde jeg gerne ville vide kønnet, og var meget insisterede på at han altså ikke ville have noget a vide.. 

men nu fik jeg ham da endelig til at tage et scanningsbilled med hjem. så håber det lidt kan afhjælpe den frygt han har for at der kommer et barn, for nu blev det jo pludselig virkeligt, da hun sagde det hele så ud som det skulle. har lidt en mistanke om at han måske håbede at der var noget galt så det alligevel skulle fjernes. 

- men har ingen forventninger til ham mere.. han skal heller ikke med til køns-skanningen idag på trods af at han jo fik a vide at det højest sansynligt var en pige . men det må han selvom. så tager jeg da bare en veninde med istedet  

Anmeld

11. august 2011

Madam Blå

gravid20 skriver:

Det gik okay, han tog da med, men blev ikke ligefrem glad for det da jeg sagde jeg gerne ville vide kønnet, og var meget insisterede på at han altså ikke ville have noget a vide.. 

men nu fik jeg ham da endelig til at tage et scanningsbilled med hjem. så håber det lidt kan afhjælpe den frygt han har for at der kommer et barn, for nu blev det jo pludselig virkeligt, da hun sagde det hele så ud som det skulle. har lidt en mistanke om at han måske håbede at der var noget galt så det alligevel skulle fjernes. 

- men har ingen forventninger til ham mere.. han skal heller ikke med til køns-skanningen idag på trods af at han jo fik a vide at det højest sansynligt var en pige . men det må han selvom. så tager jeg da bare en veninde med istedet  

Skidt med ham! Godt, at du har en veninde, der kan tage med Han må kontakte dig, hvis han ændrer mening, og gerne vil være noget for dig og jeres datter. Men indtil da så synes jeg, at du klarer den så flot! Og du har slet ikke brug for ham.

Hihi - bliver da spændende at se hende igen i dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.