Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger.En kort opdate fra mig.Jeg var jo nede idag for at blive scannet Alt så fint ud, jeg skulle dog gå et par dage mere.Så skal derned igen på fredag kl 14.10Mine ægblærer var fra 11 - 14 mm så det går i den rigtige retningDer kommer endnu en opdate på fredagDe regner med ægudtagning søndag eller mandag sagde hun (troede ikke de gjorde det en søndag) Så det kan være jeg ikke skal i skole mandag og tirsdag.Men så tager vi det med ogsåKram Carina
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kruse90 skriver: Hej piger.En kort opdate fra mig.Jeg var jo nede idag for at blive scannet Alt så fint ud, jeg skulle dog gå et par dage mere.Så skal derned igen på fredag kl 14.10Mine ægblærer var fra 11 - 14 mm så det går i den rigtige retningDer kommer endnu en opdate på fredagDe regner med ægudtagning søndag eller mandag sagde hun (troede ikke de gjorde det en søndag) Så det kan være jeg ikke skal i skole mandag og tirsdag.Men så tager vi det med ogsåKram Carina
Hvor lyder det godt smukke!
Uhh spændende med ægudtagning for at det kommer til at gå rigtig godt
Ser frem til updaten fredag
iihhhh gode nyheder...
Glæder mig til din opdate på fredag
Tusinde tak pigerDet er så dejligt i hepper med. Det varmer helt vildt
WEEEEEEEEEEEEE.... Glæder mig til din update!!!!
ønskebarn74 skriver: WEEEEEEEEEEEEE.... Glæder mig til din update!!!!
Tusinde tak søødeDet varmer rigtig meget
Det siger vist det hele
Hvor er det spændende Det gå lige pludselig hurtigt nu.
Jo, de holder aldrig fri på Brædstrup. Det er nu meget hyggeligt i weekenderne, der er ikke ret mange, så der er dejligt fredeligt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128