Motion og sund kost - hvor gode er I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

567 visninger
1 svar
0 synes godt om
4. januar 2009

BabyMoseHansen

Hejsa,
hvordan går det med jeres vægt og motions/kostvaner? Jeg synes jeg har taget 1-1½ kilo på her i løbet af den sidste uges tid og jeg må desværre indrømme, at jeg er ikke særlig god til det med motionen... Hvilket jeg i går kunne se på mine ben - begyndende væske i benene igen.

Så eftersom jeg fik tabt mig 15 kg inden jeg blev gravid og helst ikke vil tage alt for meget på igen, må jeg hellere til at tage mig lidt sammen og få motioneret lidt mere. I morges gik manden og jeg så til bageren

Men jeg synes det frustrerer mig så lidt motionstilbud, der er til gravide. Selvfølgelig er vi ret tidligt i graviditeten endnu, men i løbet af foråret begynder maverne jo rigtigt at vokse, og så synes jeg det kunne være rart med motion med rette rådgivning mhp graviditeten.

Hvad gør I andre?

Mange hilsener
Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2009

Mathilde

Min vægt svinger lidt, men jeg har ca også taget 1-1½ kg på. Jeg havde kvalme i starten og tabte mig lidt fordi jeg tit kun kunne spise frugt eller smoothies osv. Da kvalmen næsten forsvandt for 1 uges tid siden spiste jeg lige hvad jeg havde lyst til - og ikke altid sundt

Mht motion gik det godt i starten, men så fik jeg kvalme og gik helt i stå! Nu er jeg så småt begyndt igen. Jeg har en cross trainer som jeg bruger og den regner jeg med jeg kan bruge helt indtil fødslen. Hvis jeg ikke kan det, vil jeg nok overveje noget svømning...
Jeg ønsker bestemt heller ikke at tage for meget på.

Kram fra Mathilde 13+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.