Seeeee hvad Richard har fået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

993 visninger
19 svar
0 synes godt om
10. august 2011

DK

TÆNDER!

Aaaaltså jeg er så helt overdrevet tosset stolt over hans to små kalk klumper! Vi har opdaget begge her til morgen. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2011

Kit

Tillykke...vi tror også Alberte har nogle på vej, men de er godt nok længe om at bryde igennem. Hun klør og klør på de gummer. Men hendes tandløse smil er altså til at dø for, så det er okay, at de lader vente på sig

Anmeld

10. august 2011

DK

Ja Richard har også gumlet på alt som hans lange arme har kunne nå. Plus at savlet jo bare vælter ud af hans mund. Det er så rart når de første 4 tænder i undermunden er kommet op, så de kan danne en savl-barriere

Anmeld

10. august 2011

Kit

DK skriver:

Det er så rart når de første 4 tænder i undermunden er kommet op, så de kan danne en savl-barriere

Hi hi...så er der noget at se frem til. Der er i hvert fald godt gang i savlesmækkerne herhjemme - ellers er hun gennemblødt af savl

Anmeld

10. august 2011

businesstigger

Tillykke!

David fik de samme to da han var 4 mdr og så er der ikke kommet flere siden. Bliver ved med at tro at der er flere på vej men ikke endnu.

Anmeld

10. august 2011

DK

businesstigger skriver:

Tillykke!

David fik de samme to da han var 4 mdr og så er der ikke kommet flere siden. Bliver ved med at tro at der er flere på vej men ikke endnu.

Ejjj hvor tidligt! Jeg er sørme glad for at jeg er færdig med amning inden de her er kommet. Men det gik måske okay?

Anmeld

10. august 2011

Mettemus

Tillykkæhhhh! Så fine! Hvordan har han taget det?

Vi har også poppet to på samme tid for ca. 3 uger siden... og hooold nu op hvor er de skarpe! Så er det knapt så skønt at amme

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. august 2011

Sofia

DK skriver:

TÆNDER!

Aaaaltså jeg er så helt overdrevet tosset stolt over hans to små kalk klumper! Vi har opdaget begge her til morgen. 

Så det lige på fjæsen men vil lige kommentere her - tillykke igen med bisserne, han er sej den lille Ricardo!

Anmeld

10. august 2011

Sofia

Mettemus skriver:

Tillykkæhhhh! Så fine! Hvordan har han taget det?

Vi har også poppet to på samme tid for ca. 3 uger siden... og hooold nu op hvor er de skarpe! Så er det knapt så skønt at amme

Og Laurits også, sikke store de bliver de drenge!!

Anmeld

10. august 2011

Mettemus

Sofia skriver:

Og Laurits også, sikke store de bliver de drenge!!

Jaaa jeg ved da heller ikke hvad der sker!??!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.