Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
TÆNDER!
Aaaaltså jeg er så helt overdrevet tosset stolt over hans to små kalk klumper! Vi har opdaget begge her til morgen.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tillykke...vi tror også Alberte har nogle på vej, men de er godt nok længe om at bryde igennem. Hun klør og klør på de gummer. Men hendes tandløse smil er altså til at dø for, så det er okay, at de lader vente på sig
Ja Richard har også gumlet på alt som hans lange arme har kunne nå. Plus at savlet jo bare vælter ud af hans mund. Det er så rart når de første 4 tænder i undermunden er kommet op, så de kan danne en savl-barriere
DK skriver: Det er så rart når de første 4 tænder i undermunden er kommet op, så de kan danne en savl-barriere
Det er så rart når de første 4 tænder i undermunden er kommet op, så de kan danne en savl-barriere
Hi hi...så er der noget at se frem til. Der er i hvert fald godt gang i savlesmækkerne herhjemme - ellers er hun gennemblødt af savl
Tillykke!
David fik de samme to da han var 4 mdr og så er der ikke kommet flere siden. Bliver ved med at tro at der er flere på vej men ikke endnu.
businesstigger skriver: Tillykke! David fik de samme to da han var 4 mdr og så er der ikke kommet flere siden. Bliver ved med at tro at der er flere på vej men ikke endnu.
Ejjj hvor tidligt! Jeg er sørme glad for at jeg er færdig med amning inden de her er kommet. Men det gik måske okay?
Tillykkæhhhh! Så fine! Hvordan har han taget det?
Vi har også poppet to på samme tid for ca. 3 uger siden... og hooold nu op hvor er de skarpe! Så er det knapt så skønt at amme
DK skriver: TÆNDER! Aaaaltså jeg er så helt overdrevet tosset stolt over hans to små kalk klumper! Vi har opdaget begge her til morgen.
Så det lige på fjæsen men vil lige kommentere her - tillykke igen med bisserne, han er sej den lille Ricardo!
Mettemus skriver: Tillykkæhhhh! Så fine! Hvordan har han taget det? Vi har også poppet to på samme tid for ca. 3 uger siden... og hooold nu op hvor er de skarpe! Så er det knapt så skønt at amme
Og Laurits også, sikke store de bliver de drenge!!
Sofia skriver: Og Laurits også, sikke store de bliver de drenge!!
Jaaa jeg ved da heller ikke hvad der sker!??!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128