Hvor længe kan pizzasnegle holde sig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.241 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. januar 2009

Sara.

Hej...
Har lige bagt en masse pizzasnegle med oksekød for så tænkte jeg at der var til min datters madpakke resten af ugen.. MEN så snakker jeg i tlf med min mor som siger at når der er oksekød på dem så kan de max holde sig to dage i køleskab. Vi har en meget lille fryser så vil helst ikke bruge pladsen på sneglene... Hvor lang tid mener i at de kan holde sig i køleskabet?
Mvh Sara

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2009

Bastian

Jeg må indrømme, at jeg også ville fryse dem ned efter to dage. Man opbevarer heller ikke andre oksekødsretter i en uge i et køleskab.

Anmeld

4. januar 2009

Sara.

Det er lige min mors ord.... tak for svar

Anmeld

4. januar 2009

Honningblomst

Jeg ville personligt ikke være nervøs ved gennemstegt oksekød, men for pokker de bliver hurtig tørre...frys det hele ned og tag en frossen op og put i madpakken hver aften...så er de friske når de skal spises..
Knus..

Anmeld

4. januar 2009

twinboys

Jeg ville personligt ikke være nervøs ved gennemstegt oksekød, men for pokker de bliver hurtig tørre...frys det hele ned og tag en frossen op og put i madpakken hver aften...så er de friske når de skal spises..
Knus..

Tror jeg vil bage pizzasnegle til drengenes madpakker imorgen som de kan få med tirsdag og onsdag....

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.