den værste graviditet er gudskelov snart overstået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

552 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. august 2011

kiwilouise

nøjs det har været nogen lange uger. er idag 40+3 og har haft MEGET kraftige plukveer de sidste 3 uger. slimproppen er gået og har haft tegnblødning i 3 dage men uden at der er sket noget som helst. har bare haft så ondt i så lang tid så idag var jeg til samtale på fødegangen og gudskelov så sætter de mig igang imorgen aften kl 18.

skal have ballonkateter og så krydser jeg bare fingre for at der kommer gang i underlivet

masser af vestøv til mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2011

Anette&Sophia

kiwilouise skriver:

nøjs det har været nogen lange uger. er idag 40+3 og har haft MEGET kraftige plukveer de sidste 3 uger. slimproppen er gået og har haft tegnblødning i 3 dage men uden at der er sket noget som helst. har bare haft så ondt i så lang tid så idag var jeg til samtale på fødegangen og gudskelov så sætter de mig igang imorgen aften kl 18.

skal have ballonkateter og så krydser jeg bare fingre for at der kommer gang i underlivet

masser af vestøv til mig

puste puste puste.. veeeeeestøøøøøøøøv hæhæ.

krydser finger

Anmeld

10. august 2011

kiwilouise

anetteb skriver:

puste puste puste.. veeeeeestøøøøøøøøv hæhæ.

krydser finger

det kan da ikke gå helt galt med så mange der puster der

Anmeld

10. august 2011

Anette&Sophia

kiwilouise skriver:

det kan da ikke gå helt galt med så mange der puster der

Det var lige det jeg tænkte

Anmeld

10. august 2011

SussieThyssen

kiwilouise skriver:

masser af vestøv til mig

Uhh hvor spændende.

Tonsvis af ve-støv herfra og hephep på baby

Kærligst
Sussie

Anmeld

10. august 2011

NinaNymannMadsen

her er lige en hel spand vestøv håber det hjælper. det ville da være rart ikke at skulle sættes igang og det hele bare kommer af sig selv.

men du ved du kan se frem til imorgen hvis der intet sker.

håber og krydser fingre for at vestøvet hjælper.

Anmeld

10. august 2011

kiwilouise

NNM skriver:

her er lige en hel spand vestøv håber det hjælper. det ville da være rart ikke at skulle sættes igang og det hele bare kommer af sig selv.

men du ved du kan se frem til imorgen hvis der intet sker.

håber og krydser fingre for at vestøvet hjælper.

ja ville helst undgå det men har bare haft så ondt så kan ikke holde det ud mere. selvom det kommer til at gøre mere ondt efter imorgen så glæder jeg mig helt vildt for nu kan man se en ende på det

Anmeld

10. august 2011

NinaNymannMadsen

kiwilouise skriver:

ja ville helst undgå det men har bare haft så ondt så kan ikke holde det ud mere. selvom det kommer til at gøre mere ondt efter imorgen så glæder jeg mig helt vildt for nu kan man se en ende på det

forståeligt. der kommer jo noget dejligt og skønt ud af de smerter så det er det hele værd

Anmeld

10. august 2011

Dansker I Holland

kiwilouise skriver:

masser af vestøv til mig

PUUUUUSTER vestøv af sted til dig håber din baby snart kommer ud til dig

Anmeld

10. august 2011

merle2010

masser af vestøv til dig

håber det går godt og  for det er hurtigt overstået..

held og  lykke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.