Har i fortalt om graviditeten ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.275 visninger
12 svar
0 synes godt om
10. august 2011

Magic1980

Har i fortalt det endnu? Jeg har kun fortalt det til min bedste veninnde og min mor. Var lige pludselig nødt til at fortælle min mor om det da hun ville til at planlægge den årlige skiferie (som ligger lige omkring min termin)

Ellers har vi ikke sagt noget til nogen endnu. Jeg ville egentligt gerne sige det-(måske...er faktisk ikke helt færdig med at vænne mig til tanken om at vi skal have barn-på den gode måde altså )...men min kæreste vil gerne vente til efter NF den 26. august.

Jeg har heller ikke svært ved at skjule det. Har det glimrende. Dog strammer bukserne en smule efterhånden, men det er vist kun mig selv der lægger mærke til det

Hvad med jer andre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

firsttime

Vi har sagt det til de mennesker der er tæt på os nærmeste familie og meget gode venner da jeg var meget fast ryger før jeg blev gravid og aldrig troede jeg kunne stoppe med at ryge men da der så var to streger forsvandt rygetrangen 100% så folk ville helt sikkert begynde at spørge ind til det og gætte det og hvis vi skulle miste ved de også hvorfor vi måske ikke er så glade men vi har sagt at det er lidt tys tys endnu da jeg ikke er længere.... Men det r jo bare den måde vi valgte det det er jo meget individuelt hvad man føler er rigtig

Anmeld

11. august 2011

GitteC78

Ja vi har fortalt familien og venner om det. Jeg er lige gået ind i 12 uge. Vi fortalte forældre og søskene om det, da jeg var i uge 5-6. Men venner og resten af familien fik det af vide da jeg var i uge 10. Vi kunne ike holde det hemmeligt længere

Anmeld

11. august 2011

Magic1980

firsttime skriver:

Vi har sagt det til de mennesker der er tæt på os nærmeste familie og meget gode venner da jeg var meget fast ryger før jeg blev gravid og aldrig troede jeg kunne stoppe med at ryge men da der så var to streger forsvandt rygetrangen 100% så folk ville helt sikkert begynde at spørge ind til det og gætte det og hvis vi skulle miste ved de også hvorfor vi måske ikke er så glade men vi har sagt at det er lidt tys tys endnu da jeg ikke er længere.... Men det r jo bare den måde vi valgte det det er jo meget individuelt hvad man føler er rigtig

Godt gået med at stoppe rygningen. Det er flot . Har også selv røget, men pludselig en dag havde jeg bare ikke lyst mere og har ikke røget siden. Det var dog før jeg blev gravid

Anmeld

11. august 2011

Magic1980

GitteC78 skriver:

Ja vi har fortalt familien og venner om det. Jeg er lige gået ind i 12 uge. Vi fortalte forældre og søskene om det, da jeg var i uge 5-6. Men venner og resten af familien fik det af vide da jeg var i uge 10. Vi kunne ike holde det hemmeligt længere

Jeg tror snart heller ikke jeg kan holde det hemmeligt meget længere. Synes der er lang tid til den NF scanning den 26

Anmeld

11. august 2011

<3

Vi har fortalt det fra uge 9 af hvor risikoen for at tabe bliver minimal. Men langt fra alle ved det. Sønnen venter vi med at fortælle til efter NF. Så får han et billede og noget konkret at forholde sig til

Anmeld

11. august 2011

Bullerfnis

Nej, vi har ikke sagt det til nogen. Det er stadig vores søde lille hemmelighed, og det bliver det ved med at være til jeg er i 12. uge (jeg er i 8. uge nu)

Anmeld

11. august 2011

vivi3

vi har altså også fortalt det... da jeg havde været til læge i uge 8 og buler noget ud om aftenen og var nødt til at sige nej tak til både øl og vin, så følte vi at vi det var tiden at sige det. Da forældre og søskende og mine store børn (fra et tidligere forhold) havde fået besked - alle i uge 9 - følte vi ikke det var nogen hemmelighed længere. Det er dog ikke alle der kan se det og derfor har jeg ikke sladre på job endnu, men gør det faktisk imorgen hi hi...

Jeg har selv tænkt tanken at det kunne være rart at vente til uge 12, men vi havde meget lyst til at fortælle det og jeg buler også lidt... så vi har taget chancen... :-)

Anmeld

11. august 2011

tioyv

har fortalt  det til mine forældre og kærestens forældre  og så nære venner, havde egentlig sagt at jeg ikk ville fortælle det til noget før efter NF men var så glad jeg ikk kunne holde mund

Anmeld

11. august 2011

Silja&Noam

Min familie fik det at vide fra jeg testede positiv for hvis jeg skulle miste endnu engang havde jeg brug for deres støtte. Men nu er jeg i uge 10 og nu ved stort alle det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.