økologi vs. tilsætningsstoffer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

839 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. januar 2009

Miss BananaHammock

Havde lige en bette diskussion med svigerforældrene her til aften, og vil meget gerne høre jeres mening om emnet. Det drejer sig om at jeg mener at det helt sikkert må være bedre for barnet at moderen indtager økologiske råvare under graviditeten, og undgår tilsætningsstoffer, hormoner og den slags. Ikke forstået som om at jeg er fanatisk, for jeg lever ikke økologisk her mens jeg prøver at blive gravid, og rent økonomisk tror jeg heller ikke jeg kommer til det når jeg bliver gravid, men hvis man nu kun skulle tænke på barnet og ikke prisen, er det så ikke bedst at være økologisk? Hvad mener i?

Håber i ellers nyder feriens sidste aften :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2009

Honningblomst

Det er jo videnskabeligt bevist at det hænger sådan sammen...hvad enten vi eller dine svigerforældre mener noget andet.
Knus Eva...som har lært at nogle mennesker skal man bare ikke tage sådanne diskussioner med....og slet ikke den ældre diskussion. Men dengang måtte man også ryge på barselsgangen...hmmm..

Anmeld

4. januar 2009

Kvindemin

Joo uden tvivl da.

Og alligevel, tror også at barnet skal have noget af 'det hele', så det er 'robust' og klar til omgivelserne når det kommer ud. Ja, det lød dumt. Men kan det forstås

Hehe.

Anmeld

4. januar 2009

Miss BananaHammock

Ved du om det er videnskabeligt at børn bliver større idag pga. samme? Min svigermor var overbevist om at det bare var fordi at kvinder spiser mere idag end før. Er jeg ikke enig i! :-)

Anmeld

4. januar 2009

Miss BananaHammock

Chritinap skriver:

Joo uden tvivl da.

Og alligevel, tror også at barnet skal have noget af 'det hele', så det er 'robust' og klar til omgivelserne når det kommer ud. Ja, det lød dumt. Men kan det forstås

Hehe.

Ikke pakke børn ind i bobbleplast.

Anmeld

4. januar 2009

Honningblomst

Nena skriver:

Ved du om det er videnskabeligt at børn bliver større idag pga. samme? Min svigermor var overbevist om at det bare var fordi at kvinder spiser mere idag end før. Er jeg ikke enig i! :-)

Jeg tror det er en kombi af bedre kost, længere barsel op til fødsel og at kvinder ikke ryger og drikker som de gjorde førhen...
Og så er det vel også dne naturlige udvikling at vi bliver større...men prøv at google det...

Anmeld

4. januar 2009

Miss BananaHammock

Eva skriver:

Jeg tror det er en kombi af bedre kost, længere barsel op til fødsel og at kvinder ikke ryger og drikker som de gjorde førhen...
Og så er det vel også dne naturlige udvikling at vi bliver større...men prøv at google det...

Go ide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.