Måske et dumt spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
9 svar
0 synes godt om
10. august 2011

Anonym trådstarter

Jeg aner det virkeligt ikke...

Hvor mange sæt tøj skal man have med til den lille på hospitalet?

Altså ligger de i "hospitalstøj" indtil man skal hjem, eller skal man have flere sæt tøj med, end det til hjemturen?

Håber nogen vil hjælpe en stakkels uvidende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2011

kitra

Anonym skriver:

Jeg aner det virkeligt ikke...

Hvor mange sæt tøj skal man have med til den lille på hospitalet?

Altså ligger de i "hospitalstøj" indtil man skal hjem, eller skal man have flere sæt tøj med, end det til hjemturen?

Håber nogen vil hjælpe en stakkels uvidende

Jeg havde 2 sæt med et i str 50 og et i str 56. Min den store havde hospitalets tøj på de dage vi var der og den yngste kom direkte i vores da vi kørte 2 timer efter fødsel.

Anmeld

10. august 2011

kirsti

Om de skal have hospitals tøj på er jo helt op til dig. Generelt er de nyfødte jo ikke vand til tøj så langærmede eller kort ærmede bodyer (alt efter årstiden) vil være godt at starte med.

Løber i tør for tøj kan i jo altid låne noget på sygehuset. Men alt efter hvor længe i skal være der så max 3 sæt

Anmeld

10. august 2011

Anonym trådstarter

Tusind tak for svar... Har kun pakket et sæt, men tror lige jeg smider et ekstra sæt i

Tusind tak for hjælpen

Anmeld

10. august 2011

serinasmor

det kommer helt an på om i skal være på selve hospitalet eller på et patienthotel .. og hvor længe i regner med at blive ...  på de fleste hospitaler har de tøj der kan lånes .. så skal du kun have med til hjemturen og slipper for at vaske... på patient hotellerne er baby i eget tøj ...  og her ville jeg tage 5 sæt med ... evt flere hvis du venter dig en dreng ... det er helt normalt at der sker uheld udenfor bleen de første gange ... forældrene er generelt bange for at sætte bleen stramt på og skal jo lige lære hvordan og hverledes

Anmeld

10. august 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har begge gange ladet vores datter og dreng have hospitalets tøj på indtil vi skulle hjem - vi var der i 2 og 3 dage

Anmeld

10. august 2011

otlitrom

Vi havde flere sæt tøj med, for vi synes det var rart at han havde "alm." tøj på.. Han havde sygehustøj på den nat han blev født. Morgenen efter kom han i eget tøj og var det resten af tiden (vi var på hotellet i 3 dage).

Anmeld

10. august 2011

SaNiNa

Min dreng fik eget tøj på med det samme da jer slet ikke brydes mig om at være på syghus og så syntes jeg det er så underligt at røre ved.

Lillepigen vil også få sit eget tøj på når hun kommer til verden. Vi hvade 2 sæt med i tasken og så var manden hjemme og hente et par bodyer.

Anmeld

10. august 2011

L.J.L

Vores søn havde hospitalets tøj på indtil den dag vi skulle hjem. Syntes det var vigtigt at det var noget tøj han var bekvemt i, og ikke noget tøj han skulle se pæn ud i

Anmeld

10. august 2011

Fru.Mäes <3

Felix vars SÅ lille at de 2 sæt tøj vi havde pakket var alt for store til ham - så han var i hospital tøj alle dage derovre Men havde 2 sæt tøj med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.