Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vivian87 skriver: Jaa jeg ved godt at jeg ikke er en af de mest kendte herinde, og at der sikkert ikke er nogen der følger med alligevel Meen, ville lige dele min glæde med jer alligevel! Sagen var jo den at jeg ikke havde mærket lillepigen længe og var ret så bekymret - jeg har nu været til skanning igår og hun lever i bedste velgående derinde hendes hjerte slog som det skulle og hun boltrer sig som en delfin i vand skanningssygeplejersken sagde i sjov at nu hvor jeg havde set hun havde det godt ville der sikkert ikke gå længe inden jeg mærkede hende, og ganske rigtigt, da jeg lå og skulle sove igår sparkede hun simpelhen løs derinde så man skulle tro hun øvede sig i at bryde yd af små lukkede rum Er simpelthen så lettet og lykkelig nu
Jaa jeg ved godt at jeg ikke er en af de mest kendte herinde, og at der sikkert ikke er nogen der følger med alligevel Meen, ville lige dele min glæde med jer alligevel! Sagen var jo den at jeg ikke havde mærket lillepigen længe og var ret så bekymret - jeg har nu været til skanning igår og hun lever i bedste velgående derinde hendes hjerte slog som det skulle og hun boltrer sig som en delfin i vand skanningssygeplejersken sagde i sjov at nu hvor jeg havde set hun havde det godt ville der sikkert ikke gå længe inden jeg mærkede hende, og ganske rigtigt, da jeg lå og skulle sove igår sparkede hun simpelhen løs derinde så man skulle tro hun øvede sig i at bryde yd af små lukkede rum Er simpelthen så lettet og lykkelig nu
Bare det værste når den lille ikke gider at give lyd fra sig....
Hvordan mon det bliver når de rammer 13 og bliver væk hele natten?
sikke da en dejlig update
Det er fælt når man pludselig ikke mærker dem så meget som man plejer... Selvom det er tidligt i graviditeten og "man ikke SKAL mærke dem hver dag" så kan man jo ikke lade være med at tænke når man oplever det...
Jeg oplevede det i 35. uge (tror jeg nok) at jeg pludselig mærkede hende MEGET anderledes end jeg plejede og det endte med en tur på fg og alt var jo altså som det skulle hehe...
Nyd din graviditet!
Knus
Dejligt!
Jaa det er bare super skønt
Blev så glad at jeg måtte fælde en tårer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128