LOUISEHOBRO skriver:
Hejsa. Jeg har valgt det tøj som vores lillebror skal have på hjem, men med et september barn kan man jo aldrig vide om det er sommer eller vinter- hvis du forstår.
Men jeg har valgt et sæt. Det er det sæt til højre på billedet. Jeg har ikke tænkt på body og strømper. Og hvis det er koldt skal han også have dragten på som er på billedet da han skal fragtes hjem i autostol (sådan er det desværre at være barn nr 3
)
Jeg skal ikke kunne udelukke at jeg ender med et andet sæt, jeg er jo kvinde OG gravid. Synes jo jeg har meget fantastisk tøj jeg gerne vil give ham på med det samme
Håber du får valgt noget tøj lillepigen skal have på selvom det er svært!
Hvor er dragten bare sød. Bliver helt skruk igen af at se sådan sødt baby tøj.
Ja det er slet ikke til at regne med vejret her i dk. Men for et par dage siden sagde i de vejret at nu var efteråret på vej, selvom jeg slet ikke syntes vi har haft rigtig sommer.
Jeg har købt en lilla køredragt til lillepigen fra katvig den er bare så lækker at røre ved, ellers skal hun have det bamsejakke på fra phister og philina som jeg var så heldig at være til 70%
Og så er der intet galt i at man er barn nr 3, lillepiger overtager altså også en masse af Nicklas ikke så meget tøj da det er meget drenget, men seng, dyne, barnevogn ja alle sådan ting.
Anmeld