Hvordan skal man lige vælge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

529 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. august 2011

SaNiNa

Lillesøster skal helt sikkert også have sit eget tøj på med det sammen, det fik Nicklas jeg er slet ikke særlig vild med syghus så det er ret vigtig for mig at det minder så lidt som mulig som et syghus besøg.

Med Nicklas var det meget let at vælge men syntes denne her gang er det alt forsvært, der er så meget jeg syntes hun skal have på med det sammen og tror altså hun vil få det alt for varmt hvis jeg putter hende i det hele på engang.

Har i valgt et sæt tøj eller hvordan gør i?

Vi gerne et billede af tøjet.

"Glæder mig så meget til at blive mor igen"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2011

morpåthurø

Hejsa. Jeg har valgt det tøj som vores lillebror skal have på hjem, men med et september barn kan man jo aldrig vide om det er sommer eller vinter- hvis du forstår.

Men jeg har valgt et sæt. Det er det sæt til højre på billedet. Jeg har ikke tænkt på body og strømper. Og hvis det er koldt skal han også have dragten på som er på billedet da han skal fragtes hjem i autostol (sådan er det desværre at være barn nr 3)

Jeg skal ikke kunne udelukke at jeg ender med et andet sæt, jeg er jo kvinde OG gravid. Synes jo jeg har meget fantastisk tøj jeg gerne vil give ham på med det samme

Håber du får valgt noget tøj lillepigen skal have på selvom det er svært! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. august 2011

th

Lillesøster skal helt sikkert også have sit eget tøj på med det sammen, det fik Nicklas jeg er slet ikke særlig vild med syghus så det er ret vigtig for mig at det minder så lidt som mulig som et syghus besøg.

Med Nicklas var det meget let at vælge men syntes denne her gang er det alt forsvært, der er så meget jeg syntes hun skal have på med det sammen og tror altså hun vil få det alt for varmt hvis jeg putter hende i det hele på engang.

Har i valgt et sæt tøj eller hvordan gør i?

Vi gerne et billede af tøjet.

"Glæder mig så meget til at blive mor igen"

Hej Sanne

vi havde valgt tøj

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. august 2011

SaNiNa

LOUISEHOBRO skriver:

Hejsa. Jeg har valgt det tøj som vores lillebror skal have på hjem, men med et september barn kan man jo aldrig vide om det er sommer eller vinter- hvis du forstår.

Men jeg har valgt et sæt. Det er det sæt til højre på billedet. Jeg har ikke tænkt på body og strømper. Og hvis det er koldt skal han også have dragten på som er på billedet da han skal fragtes hjem i autostol (sådan er det desværre at være barn nr 3)

Jeg skal ikke kunne udelukke at jeg ender med et andet sæt, jeg er jo kvinde OG gravid. Synes jo jeg har meget fantastisk tøj jeg gerne vil give ham på med det samme

Håber du får valgt noget tøj lillepigen skal have på selvom det er svært! 

Hvor er dragten bare sød. Bliver helt skruk igen af at se sådan sødt baby tøj.

Ja det er slet ikke til at regne med vejret her i dk. Men for et par dage siden sagde i de vejret at nu var efteråret på vej, selvom jeg slet ikke syntes vi har haft rigtig sommer.

Jeg har købt en lilla køredragt til lillepigen fra katvig den er bare så lækker at røre ved, ellers skal hun have det bamsejakke på fra phister og philina som jeg var så heldig at være til 70%

Og så er der intet galt i at man er barn nr 3, lillepiger overtager altså også en masse af Nicklas ikke så meget tøj da det er meget drenget, men seng, dyne, barnevogn ja alle sådan ting.

Anmeld

10. august 2011

SaNiNa

th skriver:

Hej Sanne

vi havde valgt tøj

Hvor er det sødt, hvor har du købt det henne?

Han skal ikke have et par bukser på også?

Anmeld

10. august 2011

th

Sanne og Nicklas skriver:

Hvor er det sødt, hvor har du købt det henne?

Han skal ikke have et par bukser på også?

hej sanne

i h&m var i blåt, rødt og brun.

købte det i maj.

nej han fik ikke bukser på. han blev født 28 juni og der var det jo lige 25-30 grader... så fik bare dynen over sig.

Anmeld

10. august 2011

SaNiNa

th skriver:

hej sanne

i h&m var i blåt, rødt og brun.

købte det i maj.

nej han fik ikke bukser på. han blev født 28 juni og der var det jo lige 25-30 grader... så fik bare dynen over sig.

øv så har de nok ikke mere.

Ja der var det rimelig vejr.

Og tillykke med ham

Anmeld

10. august 2011

th

Sanne og Nicklas skriver:

øv så har de nok ikke mere.

Ja der var det rimelig vejr.

Og tillykke med ham

tak..

hmm synes faktisk jeg så det inden i byen for 14 dage siden...

kommer muligvis derind i morgen, så kan jeg lige kigge efter.

Anmeld

10. august 2011

SaNiNa

th skriver:

tak..

hmm synes faktisk jeg så det inden i byen for 14 dage siden...

kommer muligvis derind i morgen, så kan jeg lige kigge efter.

iiih så må jeg se om jeg kan slæbe mig derop og kigge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.