Anonym skriver:
Jeg har gået og tænkt over det og har netop spurgt min mor om hun vil med når jeg skal føde. Jeg tænkte slet ikkr tanken da jeg sku føde vores første barn men nu fortalte min veninde om at hun havde sin mor med også, og så bestemte jeg mig for at jeg gerne ville gi min mor den store gave og ære at være med til fødslen. Så vil høre om der er nogen der vil dele ud og erfaringer med at ha sin mor med. Gode som dårlige.
Knus en der er lykkelig over at give sin mor den store gave.
Jeg havde både min mor og far med, meget atypisk, men jeg var nu ret ligeglad da jeg lå der, min mor var også med da min lillesøster skulle føde, men jeg tror min mor var glad for at min far var med, da det var en ret hård omgang - min fødsel, hvorimod min søsters bare var en dejlig nem en af slagsen., men når hun min datters far ikke var med, så var det da dejligt, men personligt havde det ikke noget betydning for mig, da jeg lukkede mig ind i mig selv, men det var en stor oplevelse for mine forældre, som også tog sig af min datter de første par timer efter fødslen, da jeg skulle opereres.
Anmeld