pladsanvisning-stress - update :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

575 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. februar 2008

Kaufie

Forleden dag nåede jeg lige at brokke mig gevaldigt over beskeden fra pladsanvisningen - de mente ikke der var nogen ledige pladser i nærheden af vores bopæl før til august - og bad mig nærmest om at kigge i de private, hvis ikke jeg kunne finde ud af at anskaffe mig en bil og køre 10-15km for at få William passet.

Så idag loggede jeg lige ind - der stod sørme, at vi har fået anvist plads i Lindholm distrikt - jeps - det er lige nøjagtig i nærområdet - ihvert fald i overkommelig afstand på en cykel:))...... Og så fik jeg adgang til en laaang liste af dagplejere, hvoraf mange kun har 3 børn pt, og derfor må have plads til en mere. I morgen får jeg så brev om de nærmere detaljer, skal lave aftaler om formøder og hvad ved jeg......

:))

JUBIIIIIIIIIIIIIIII - det er sgu næsten på højde med at få tilbudt et job, altså. Nøj, hvor det lettede mit lille hoved. Nu glæder jeg mig SÅ meget til at se posten imorgen!

Mette, der takker for støtten og de trøstende ord

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2008

sttina

hvor er det dejligt for jer :D Der falder ligesom lidt mere ro over det sidste stykke tid af barslen når man ved hvor en lille baby skal være når man begynder at arbejde :)
Sander har heldigvis fået plads samme sted som sin storebror, så det er super deligt.. :D

Anmeld

28. februar 2008

Susan1978

Pladsanvisiningen ringede til mig igår, men jeg var i MG med Nymor og Helle30..

de kunne på ingen måde efterkomme mit ønske om ikke ryger hjem og åbent til kl. 17. :@

Så nu er vi blevet tilbudt en plads i et ikke ryger hjem men hvor hun lukker kl 1630... men desværre først fra den 1/4 så der skal vi først starte med at køre ind.. øv.

havde håbet på at vi kunne starte ugen før.

har jo sagt nej til en plads som vi havde fået til den 10 marts, men det var i et rygerhjem og hun lukkede også kl 1630.. skidt :S

Men godt i har fået det på plads og spændende hvad poster viser.

Susan

Anmeld

28. februar 2008

Mie A

Susan1978 skriver:

Pladsanvisiningen ringede til mig igår, men jeg var i MG med Nymor og Helle30..

de kunne på ingen måde efterkomme mit ønske om ikke ryger hjem og åbent til kl. 17. :@

Så nu er vi blevet tilbudt en plads i et ikke ryger hjem men hvor hun lukker kl 1630... men desværre først fra den 1/4 så der skal vi først starte med at køre ind.. øv.

havde håbet på at vi kunne starte ugen før.

har jo sagt nej til en plads som vi havde fået til den 10 marts, men det var i et rygerhjem og hun lukkede også kl 1630.. skidt :S

Men godt i har fået det på plads og spændende hvad poster viser.

Susan

Følger jeg bare ikke med... eller er der ikke lavet en lov om, at der ikke må ryges i hjemmet hos en dagplejer?

Anmeld

28. februar 2008

Susan1978

åbentbart ikke i guldborgsund kommune.. (?)

Anmeld

28. februar 2008

ivfmarie

Fedt nok, Mette! Jeg har jo slet ikke noget at stresse over det, da Frejas dagplejemor selv spurgte om ikke vi ville have Malte der - så ville fun nemlig "ønske" at få ham.. Og sådan blev det - juhuuu. Det betyder satme meget for an mor at vide at ungerne er et sted hvor de er glade for at være.
Tillykke med pladsen, og nu håber jeg at du finder et rigtig guldsted til bettemanden!

Marie - der sidder i overtøj fordi jeg troede at jeg skulle ud og køre med et grædende barn - men så faldt han sgu i søvn :)

Anmeld

28. februar 2008

Sille

Ej hvor skønt... tillykke med det....

Anmeld

28. februar 2008

Loggidut

ja ja da....så lyder Loggi da også lige glad igen...når det regner på præsten drypper det som regel på degnen...og så er jeg da heller ikke urolig mere...for er der plads til dig er der jo også til mig...
jeg ringede til pladsanvisningen dagen efter du snakkede om det...og de lød nu heller ikke bekymret...
så Tif er meldt ind...og så venter vi bare.

knus fra sloggi...som lige råber juhuuuu for det lysner for dig 8D

Anmeld

28. februar 2008

linemus

Ej hvor fedt, Mette. Det må være en kæmpe lettelse. Kan du selv vælge hvem du vil have? Siden du kan se en hel liste af dagplejere. Jeg er så nysgerrig efter, om du får en, jeg kender - Sebastian gik jo i dagpleje i Lindholm.

Knus Line

Anmeld

29. februar 2008

Kaufie

[citat][f][småt]Loggidut skriver:[/småt][/f] ja ja da....så lyder Loggi da også lige glad igen...når det regner på præsten drypper det som regel på degnen...og så er jeg da heller ikke urolig mere...for er der plads til dig er der jo også til mig... jeg ringede til pladsanvisningen dagen efter du snakkede om det...og de lød nu heller ikke bekymret... så Tif er meldt ind...og så venter vi bare. knus fra sloggi...som lige råber juhuuuu for det lysner for dig 8D[/citat] Ja, der burde være en plads til TIf også - der er rigtig mange dp'ere nede omkring stationen, så du får det sikkert nemt :-) Det var åbenbart bare en sur paragraf-rytter jeg fik fat i i mandags - som bare har givet mig et standard svar uden at have kigget på de faktiske omstændigheder - men så havde hun da helle ikke lovet noget hun ikke kunne holde. Mette, der kigger langt efter posten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.