Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg var til jordemoder i går og hun var super sød. Vi fik snakket lidt om mit forløb med min datter og hun var overrasket over at jeg så frivilligt er blevet gravid igen Men vi hørte hjertelyd, når han altså ikke stikkede af fra doptonen og hun målte mit symfysemål, som så er ret stort.
3 cm større end det skulle, så hun kunne godt forstå at jeg allerede nu kan mærke ham omkring mine ribben og at jeg synes min mave fylder Til slut lige et bevis på at vores søn hel klart skal være bygningskonstruktør og at det første han skal bygge er nyt hus til sin mor og far og gerne efter samme størrelsesforhold som han bygger sin hule i maven ud
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sof skriver: Jeg var til jordemoder i går og hun var super sød. Vi fik snakket lidt om mit forløb med min datter og hun var overrasket over at jeg så frivilligt er blevet gravid igen Men vi hørte hjertelyd, når han altså ikke stikkede af fra doptonen og hun målte mit symfysemål, som så er ret stort. 3 cm større end det skulle, så hun kunne godt forstå at jeg allerede nu kan mærke ham omkring mine ribben og at jeg synes min mave fylder Til slut lige et bevis på at vores søn hel klart skal være bygningskonstruktør og at det første han skal bygge er nyt hus til sin mor og far og gerne efter samme størrelsesforhold som han bygger sin hule i maven ud
Toplækker hule du har gang i dér til minimosleren
Frøken J. skriver: Toplækker hule du har gang i dér til minimosleren
Tak, den er bare lidt stor og sidder noget højt oppe, men så slipper jeg da for at bruge push-up BH
Sof skriver: Tak, den er bare lidt stor og sidder noget højt oppe, men så slipper jeg da for at bruge push-up BH
Hahaha!!! præcis
Frøken J. skriver: Hahaha!!! præcis
Op til Alexis
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128