Mini mosleren gir den gas :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

947 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. august 2011

Sof

Jeg var til jordemoder i går og hun var super sød. 
Vi fik snakket lidt om mit forløb med min datter og hun var overrasket over at jeg så frivilligt er blevet gravid igen  
Men vi hørte hjertelyd, når han altså ikke stikkede af fra doptonen  og hun målte mit symfysemål, som så er ret stort.

3 cm større end det skulle, så hun kunne godt forstå at jeg allerede nu kan mærke ham omkring mine ribben og at jeg synes min mave fylder  

Til slut lige et bevis på at vores søn hel klart skal være bygningskonstruktør og at det første han skal bygge er nyt hus til sin mor og far og gerne efter samme størrelsesforhold som han bygger sin hule i maven ud 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2011

Frøken J.

Sof skriver:

Jeg var til jordemoder i går og hun var super sød. 
Vi fik snakket lidt om mit forløb med min datter og hun var overrasket over at jeg så frivilligt er blevet gravid igen  
Men vi hørte hjertelyd, når han altså ikke stikkede af fra doptonen  og hun målte mit symfysemål, som så er ret stort.

3 cm større end det skulle, så hun kunne godt forstå at jeg allerede nu kan mærke ham omkring mine ribben og at jeg synes min mave fylder  

Til slut lige et bevis på at vores søn hel klart skal være bygningskonstruktør og at det første han skal bygge er nyt hus til sin mor og far og gerne efter samme størrelsesforhold som han bygger sin hule i maven ud 

Toplækker hule du har gang i dér til minimosleren

Anmeld

10. august 2011

Sof

Frøken J. skriver:

Toplækker hule du har gang i dér til minimosleren

Tak, den er bare lidt stor og sidder noget højt oppe, men så slipper jeg da for at bruge push-up BH 

Anmeld

10. august 2011

Frøken J.

Sof skriver:

Tak, den er bare lidt stor og sidder noget højt oppe, men så slipper jeg da for at bruge push-up BH 

Hahaha!!! præcis  

Anmeld

10. august 2011

Sof

Frøken J. skriver:

Hahaha!!! præcis

Anmeld

11. august 2011

Sof

Op til Alexis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.