Jeg er helt fyldt op! burde føle lykke, men det er hårdt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

666 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. august 2011

AmandaH

Jeg aner slet ikke hvor jeg skal begynde!..

Jeg fik nok af min eks kæreste (faren) altid var utro og havde nok i sine fester, så jeg smed ham langt om længe ud.. jeg mistede lejligheden, blev boligløs, med hund og baby i maven!!

troede det hele ville ordne sig hvis jeg flyttede hjem til mine forældre indtil kommune ville hjælpe mig med bolig.

Men... vidste i at kommuner åbenbart er fuldstændig ligeglade med gravide single boligløse kvinder!!!??

Jeg har nu været boligløs i 2,5 månede. bor fra sted til anden hver eneste uge med en hund. og jeg er i 22 uge. jeg er holdt op med at ryge for 22 uger siden, og jeg er sååå rygetrængende, som om en smøg ville fjerne mine problemer! og så er jeg nu også begyndt at savne min eks kæreste (faren) IDIOTEN. så ekstrem meget.. og han fortjener slet ikke min savn og tanker.. Han er ligeglad med mig og min lille baby (Emily) han vil ikke engang med til hendes fødsel, dåb eller noget som helst andet!

- Jeg er bare HELT FYLDT OP!! har brug for jeres støtte og gode råd til at hjælpe mig igennem denne svære tid..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2011

Topp

AmandaH skriver:

Jeg aner slet ikke hvor jeg skal begynde!..

Jeg fik nok af min eks kæreste (faren) altid var utro og havde nok i sine fester, så jeg smed ham langt om længe ud.. jeg mistede lejligheden, blev boligløs, med hund og baby i maven!!

troede det hele ville ordne sig hvis jeg flyttede hjem til mine forældre indtil kommune ville hjælpe mig med bolig.

Men... vidste i at kommuner åbenbart er fuldstændig ligeglade med gravide single boligløse kvinder!!!??

Jeg har nu været boligløs i 2,5 månede. bor fra sted til anden hver eneste uge med en hund. og jeg er i 22 uge. jeg er holdt op med at ryge for 22 uger siden, og jeg er sååå rygetrængende, som om en smøg ville fjerne mine problemer! og så er jeg nu også begyndt at savne min eks kæreste (faren) IDIOTEN. så ekstrem meget.. og han fortjener slet ikke min savn og tanker.. Han er ligeglad med mig og min lille baby (Emily) han vil ikke engang med til hendes fødsel, dåb eller noget som helst andet!

- Jeg er bare HELT FYLDT OP!! har brug for jeres støtte og gode råd til at hjælpe mig igennem denne svære tid..  

STOR krammer - har selv stået i lign. situation for 1 år siden - det er MEGA hårdt - heldigvis var mine forældre SÅ skønne at tilbyde at købe et rækkehus som jeg kunne leje - og så lysnede det hele..

Håber virkelig DIN løsning snart kommer til dig

Anmeld

10. august 2011

maria_wlt

Pyha... der er bare ingen nem måde at komme igennem sådan noget... Jeg kan kun sige at jeg ved at tingene bliver bedre, hvis man bare kæmper for at de skal blive det..

Mit bedste råd er nok at du bare skal lade faren være... Hvis man ikke vil, så er det ikke din opgave at prøve at få ham til det, gog det kan du heller ikke.. Det er pisse ærgerligt at dit barn ingen far får, men heller det end en idiot der kommer og går.

Tænk for pokker egoistisk og så bare gør hvad der er bedst for dit ufødte barn  

Du får al takken når baby kommer....ubeskrivelig kærlighed....

Anmeld

10. august 2011

1000Ben

Det lyder godt nok som en hård omgang du går igennem der. Vildt at kommunen ikke vil hjælpe dig, - det SKAL  de da hvis du er hjemløs??? Du skal i hvert fald have en  og hvad angår din x, så er du meget bedre tjent uden ham, selvom det er hårdt nu, så hold fast. Han skal tids nok fortryde sine valg.

Jeg har også en lille pige som hedder Emily )

Knus 

Stefanie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.