Jeg aner slet ikke hvor jeg skal begynde!.. 
Jeg fik nok af min eks kæreste (faren) altid var utro og havde nok i sine fester, så jeg smed ham langt om længe ud.. jeg mistede lejligheden, blev boligløs, med hund og baby i maven!!
troede det hele ville ordne sig hvis jeg flyttede hjem til mine forældre indtil kommune ville hjælpe mig med bolig.
Men... vidste i at kommuner åbenbart er fuldstændig ligeglade med gravide single boligløse kvinder!!!??
Jeg har nu været boligløs i 2,5 månede. bor fra sted til anden hver eneste uge med en hund. og jeg er i 22 uge. jeg er holdt op med at ryge for 22 uger siden, og jeg er sååå rygetrængende, som om en smøg ville fjerne mine problemer! og så er jeg nu også begyndt at savne min eks kæreste (faren) IDIOTEN. så ekstrem meget.. og han fortjener slet ikke min savn og tanker.. Han er ligeglad med mig og min lille baby (Emily) han vil ikke engang med til hendes fødsel, dåb eller noget som helst andet!
- Jeg er bare HELT FYLDT OP!! har brug for jeres støtte og gode råd til at hjælpe mig igennem denne svære tid..

Anmeld