Stolt,. Og på slankekur nu skal de sidste deller af :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

471 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. august 2011

onlyme

Hej :-)

Ville bare dele min glæde med jer,. Jeg har i flere år prøvet at tabe mig da det virkelig er et brændende ønske at tabe mig,. Da jeg blev gravid vejede jeg 91,7 Og nu 22 dage efter min fødsel, kan jeg stolt sige jeg er nede på 77,4  Åh hvor er det bare skønt endelig at komme lidt derned af ;-) Nu vil jeg gerne ned på 70 MAN HAR JO ET STANDPUNKT TIL MAN SÆTTER ET NYT..!

Nå men ville bare blærer mig lidt

Knuser en stolt nu tynder mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2011

B&J

Stort tillykke tynde mor

ej det er super flot og sej,.... det må du da kunne mærke på tøjet også og håber du når dit næste mål

Anmeld

10. august 2011

mette-mus

Hvor er det bare imponerende!! Kæmpe tillykke herfra!

Håber selv at kunne gøre dig kunsten efter -havde præcis samme startvægt som dig inden jeg blev gravid og er nu i uge 23 med en vægt på +1 kg.

Har du nogle gode råd du kan give videre??

Anmeld

10. august 2011

Bullerfnis

Jeg tabte mig også under min forrige graviditet. Jeg havde en startvægt på 84 og vejede efter fødslen 74. Mit bedste råd er: Tænk over hvad du spiser også selvom du er gravid. Spis nok, men sundt. Og husk at motionere, en stærk krop er guld værd under fødslen. Efter graviditeten: Amning, amning, amning! Det sætter forbrændingen i vejret og vupti, så taber man sig helt automatisk

Anmeld

10. august 2011

Bullerfnis

Og så lige et stort tillykke med det flotte vægttab!

Anmeld

10. august 2011

annec

Ih stort tillykke

Kan man få nogle fif? Skal igang med det samme når jeg har købt. skal tabe mig 20 kilo, men det er også med graviditetsvægten, hvor jeg har taget næsten 8 kilo på¨

Anmeld

15. august 2011

onlyme

annec skriver:

Ih stort tillykke

Kan man få nogle fif? Skal igang med det samme når jeg har købt. skal tabe mig 20 kilo, men det er også med graviditetsvægten, hvor jeg har taget næsten 8 kilo på¨

Tak :-)

Jeg kan desv, ikke give nogle gode råd, for jeg har ikke gjort noget for det,. I graviditeten har jeg ikke kunne få det mindste slik/chips/chokolade ned, uden enormt meget kvalme,. Også har jeg spist gulerødder og frugt i stædet,. Det er sådan set det eneste der har været forskellen,. Men min mor tabte sig også enormt meget da hun fik min ældste bror, og min søster tabte sig også rigtig meget da hun fik sin den første,. Så vi tror det ligger lidt til familien,. Og det går stadig den rigtige vej, dog med en gåtur hver dag på knap en time nu men nedaf går der :-)
Er nu nede på 76,2

Anmeld

15. august 2011

onlyme

mette-mus skriver:

Hvor er det bare imponerende!! Kæmpe tillykke herfra!

Håber selv at kunne gøre dig kunsten efter -havde præcis samme startvægt som dig inden jeg blev gravid og er nu i uge 23 med en vægt på +1 kg.

Har du nogle gode råd du kan give videre??

Tak :-)

Jeg kan desv, ikke give nogle gode råd, for jeg har ikke gjort noget for det,. I graviditeten har jeg ikke kunne få det mindste slik/chips/chokolade ned, uden enormt meget kvalme,. Også har jeg spist gulerødder og frugt i stædet,. Det er sådan set det eneste der har været forskellen,. Men min mor tabte sig også enormt meget da hun fik min ældste bror, og min søster tabte sig også rigtig meget da hun fik sin den første,. Så vi tror det ligger lidt til familien,. Og det går stadig den rigtige vej, dog med en gåtur hver dag på knap en time nu men nedaf går der :-)
Er nu nede på 76,2

Anmeld

15. august 2011

onlyme

B&J skriver:

Stort tillykke tynde mor

ej det er super flot og sej,.... det må du da kunne mærke på tøjet også og håber du når dit næste mål

Ja det kan jeg i hvertfald,.

Og mange tak :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.