Hvem får den længste/korteste/største/mindste (etc) baby? :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Det finder vi ud af. Ellers er baby-støv oplagt til det.

Ja helt sikkert.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2011

Frejsmor

Katte87 skriver:

Så er jeg ikke helt alene! hehe.

Min jordemoder skød dog "lille"manden til 2600-2700 da jeg var 33+5  Men nu må vi se Kommer jo også an på hvor længe man skal bære rundt på dem endnu hehe

Neej, ikke helt alene hehe..

Havde nu faktisk også forventet hun ville skyde ham noget højere udfra den scanning jeg var til for 14 dage siden, meeen det gav hun jo som sagt ikke så meget for hehe.. Men bliver spændende at se hvor store de faktisk bliver, skøn er jo skøn og har efterhånden hørt om pænt mange hvor jordemoderen har skudt en del forbi hehe..

Men ja det er rigtigt, har jo også en del at sige om man føder nogle uger før, på termin eller 1-2 uger efter jo..

Anmeld

10. august 2011

Ka+Ma=Be

BabyBambi skriver:

Neej, ikke helt alene hehe..

Havde nu faktisk også forventet hun ville skyde ham noget højere udfra den scanning jeg var til for 14 dage siden, meeen det gav hun jo som sagt ikke så meget for hehe.. Men bliver spændende at se hvor store de faktisk bliver, skøn er jo skøn og har efterhånden hørt om pænt mange hvor jordemoderen har skudt en del forbi hehe..

Men ja det er rigtigt, har jo også en del at sige om man føder nogle uger før, på termin eller 1-2 uger efter jo..

Ja det har jeg godt nok også tit hørt. Så jeg er meget spændt på, hvor stor en dreng jeg får

Nu må tiden bare gerne gå hurtigt  

Anmeld

10. august 2011

MaybeBaby

Katte87 skriver:

Hej tøser!  

Ja, vi kan jo lige så godt bruge ventetiden til noget Så skal vi ikke lave lidt gætterier?  

Hvad jeg kan høre på alle jer andre, er jeg begyndt at blive mere og mere sikker på, at jeg ender med den største baby! hehe.

Så jeg vil da ligge ud og sige:

Tungeste baby: Katte87   (Katte87's bud)

Hvad siger i piger? Hvem får den længste, korteste, mindste, tidligst, senest - ja hvad i ellers kan finde på? Og hvorfor? (hvis man da kan komme en begrundelse på gætterier hehe)

I kan selvfølgelig også bare gætte på, at andre får den største baby 

Ih, hvor sjovt! Jamen jeg var til jordmor i dag, der udbrød, at hvis der var noget, hun var sikker på, så var det, at han i hvert fald var over gennemsnittet. Hun ville skyde på, at han ville veje 4 kg til termin, sådan som han tog på i størrelse. Godt 2700 nu, hvor jeg er 34+ så jeg tror godt, at jeg kan smutte med på den måske tungeste baby! (igen fordi det kommer jo an på om man går over tid) og af den eneste årsag, at jeg selv var en lang baby, så kunne jeg godt være med i længste baby også. Især hvis 4 kg nu passer! Letteste bliver nok baby-støv og også kortest. OG DEN DER FØDER TÆTTEST PÅ TERMIN BLIVER MIG! muhahahaha... (ja, bliver jo nødt til at håbe!)

Anmeld

10. august 2011

Ka+Ma=Be

MaybeBaby skriver:

Ih, hvor sjovt! Jamen jeg var til jordmor i dag, der udbrød, at hvis der var noget, hun var sikker på, så var det, at han i hvert fald var over gennemsnittet. Hun ville skyde på, at han ville veje 4 kg til termin, sådan som han tog på i størrelse. Godt 2700 nu, hvor jeg er 34+ så jeg tror godt, at jeg kan smutte med på den måske tungeste baby! (igen fordi det kommer jo an på om man går over tid) og af den eneste årsag, at jeg selv var en lang baby, så kunne jeg godt være med i længste baby også. Især hvis 4 kg nu passer! Letteste bliver nok baby-støv og også kortest. OG DEN DER FØDER TÆTTEST PÅ TERMIN BLIVER MIG! muhahahaha... (ja, bliver jo nødt til at håbe!)

Nårh, så er BabyBambi og jeg ikke helt alene om de store babyer hehe

Mener du, at du føder tidligst? Eller "bare" til termin? Jeg er også super optimist!  

Anmeld

10. august 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Kæft han er tyk så Nu skal vi høre hvad min jordemoder siger i morgen, det bør være omkring de 2200.

Du satser på en terminsbaby ?

Katte87: jeg tror stadig, at Sanne&Nicklas føder først i forhold til termin.

Anmeld

10. august 2011

Ka+Ma=Be

Kort este:

Baby-støv eller    Sanne og Nicklas (Kofoed.) 

Sanne og Nicklas (Sanne og Nicklas)
  Baby-støv (BabyBambi)
Længste:

Kofoed. (Katte87)

MaybeBaby (MaybeBaby)

Tungeste: Katte87 (Katte87)

Katte87 (Kofoed.)

Katte87 (Sanne og Nicklas)

BabyBambi (BabyBambi)

MaybeBaby (MaybeBaby)

Letteste: Kofoed. eller    baby-støv (Katte87)
  Baby-støv eller    Sanne og Nicklas (Kofoed.)  
  Baby-støv (BabyBambi)  

Først fødte: Baby-støv (BabyBambi)  
Sidst fødte:

Anmeld

10. august 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Kæft han er tyk så Nu skal vi høre hvad min jordemoder siger i morgen, det bør være omkring de 2200.

Du satser på en terminsbaby ?

Katte87: jeg tror stadig, at Sanne&Nicklas føder først i forhold til termin.

Det tilføjer jeg lige! Den fucker lidt med mig Så i må lige se om jeg mangler noget. Den skriver ikke helt det jeg beder den om! 

Anmeld

10. august 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Det tilføjer jeg lige! Den fucker lidt med mig Så i må lige se om jeg mangler noget. Den skriver ikke helt det jeg beder den om! 

Det er da en ond tekstboks så

Anmeld

10. august 2011

Ka+Ma=Be

Korteste: Baby-støv eller Sanne og Nicklas (Kofoed.)
  Sanne og Nicklas (Sanne og Nicklas)
  Baby-støv (BabyBambi)
  Baby-støv (MaybeBaby)
Længste: Kofoed. (Katte87)
  MaybeBaby (MaybeBaby)
Tungeste: Katte87 (Katte87)
  Katte87 (Kofoed.)
  Katte87 (Sanne og Nicklas)
  BabyBambi (BabyBambi)
  MaybeBaby (MaybeBaby)
Letteste: Kofoed. eller Baby-støv (Katte87)
  Baby-støv eller Sanne og Nicklas (Kofoed.)
  Baby-støv (BabyBambi)
  Baby-støv (MaybeBaby)
Først fødte: Baby-støv (BabyBambi)
  Sanne og Nicklas (Kofoed.)
Sidst fødte:  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.