Ikke flere scanninger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

645 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. august 2011

december-babyen

Vi var til MD scanning igår og alt så rigtig fint ud

Mit spørgsmål går så på om vi ikke får flere scanninger tilbudt nu indtil termin?

Vi har ikke flere tider men synes det er pænt lang tid at gå uden at se bebsen og tjekke op på ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

Den lykkelige

december-babyen skriver:

Mit spørgsmål går så på om vi ikke får flere scanninger tilbudt nu indtil termin?

Vi har ikke flere tider men synes det er pænt lang tid at gå uden at se bebsen og tjekke op på ham

Nej der er kun de 2.. men du kan jo altid betale selv for at få flere..

Anmeld

9. august 2011

Frøken J.

december-babyen skriver:

Nope, det er desværre alt! Men kan anbefale en 3D scanning fra uge 25, hvis i har penge til sådan en

Anmeld

9. august 2011

Den lykkelige

Og forresten dejligt at alt så godt ud  jeg synes også at det var aaaalt for lang tid at gå og vente.. vi købte både 3d scanning i uge 28 også blev jeg så indlagt, så fra uge 30 var der meget tjek på mig/os.. ellers havde jeg nok også synes det ville være meget svært at gå uden at vide.. men altså min JM tjekkede også hjerte lyd hver gang..

Anmeld

9. august 2011

december-babyen

Ja det er lang tid at gå. Kunne super godt tænke mig en scanning lidt sener hen bare lige for at se ham igen

Hvis der ikke bliver råd til en 3d scanning så kunne vi vel bare "nøjes" med en alm. scanning for at tjekke op på bebsen

Anmeld

9. august 2011

Fenja09

Normalen er to scanninger på hospitalet, men der er selvfølgelig nogle som kommer til flere f.eks vækstscanninger eller som jeg, hvis man har fået konstateret graviditetssukkersyge. Vi er til scanning hver 3. uge og derudover har vi haft to ekstra fordi at bebsen til NF scanningen ikke ville ligge så JM kunne måle nakkefold.

/Fenja

Anmeld

9. august 2011

Clisolka

december-babyen skriver:

Som de andre skriver, så er normalen 2 scanninger i løbet af en graviditet 

F.eks. i mit tilfælde blev jeg scannet hver 4. uge fordi de tjekkede mine nyrer (jeg har en forhistorie med mine nyrer). Fra 37. graviditetsuge fik jeg konstateret graviditetsbetinget sukkersyge - og blev derefter scannet 2 gange hver uge (væktsscanning) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.