michella80 skriver:
Jeg har spist 4 vingummier!!! Jeg kunne simpelthen ikke se på dem mere!!! Og de smagte helt fantastisk! Og jeg skulle bare have holdt ud i ca en halv time mere for så var de blevet ædt af nogle andre. Men ja... Sådan gik det! Jeg må se positivt på det! Jeg har KUN spist 4 vingummier og ikke en halv pose som jeg ellers godt kunne have gjort.
I går gik også godt. Jeg var ved tandlægen og blive mishandlet. Og bagefter havde jeg SÅ ondt af mig selv at jeg ville give mig selv min yndlingsis inde på banegården. Og jeg tænkte at det var HELT i orden. SÅ viste det sig fanme at de havde udsolgt af den is!!! Så skæbnen er sgu også imod mig
(eller måske MED mig) for så spiste jeg jo ikke noget usundt. He he... Så jeg har syndet en lille smule.... Men jeg fortsætter det gode arbejde i morgen. Hvordan går det med dig?
Men 4 er jo INTET i forhold til en pose Michella! Jeg synes det er sejt!!
Haha, hvor er du god - havde det været mig, havde jeg tømt alle hylder med slik, fordi jeg ville være så børnefornærmet over ikke at kunne få den ønskede is!!
Igår skulle jeg have noget hurtig mad i centret, fordi Felix pludselig skulle til kiropraktor. Så jeg valgte et sunset flute, men INGEN pommes, og INGEN bacon i flutet! 
I dag har jeg så godt nok fået en pizzaslice, fordi det gjorde MAJET ondt at få taget en blodprøve... . (dårlig undskyldning dårlig undskyldning dårlig undskyldning...)
Men ellers har jeg endnu ikke rørt de slikrester vi har fra gæsterne i fredags, og har ellers spist fornuftigt, så jeg er godt tilfreds!!
Anmeld