I har sikkert undret Jer....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

844 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. august 2011

Mira0911

Ja, der sidder sikkert nogle derude som har undret sig over hvor jeg er blevet af... 

Har virkelig trængt til en pause herfra med babysnak osv osv osv... Så forsvandt for en stund...  Det har jeg haft brug for... 

På hjemmefronten går det meget op og ned... 

Jeg er blevet noget så skidt igen... Ligger bare i sengen... IGEN!!!!! De sidste 14 dage har været meget op og ned... Kæresten har haft ferie og har lige 3 dage endnu... Julie er startet i dagpleje igen og det er hun rigtig glad for... Hun har ikke brugt sutten i 2 hele dage... Super flot af hende... Den skal være væk inden lillesøster kommer...  Så det er dejligt at det går fremad med afvæning af sutten... Udover det, har hun vist lidt interresse for pottetræning... Ikke noget vi sådan siger at det skal gøres hver dag, det gøres når Julie viser at hun er interesseret... 

Ellers går det sådan stille og roligt herhjemme... Nyder det kølige vejr og elsker at komme til at fryse lidt... 

Ja det var lige lidt herfra... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

Ka+Ma=Be

Ja! Jeg har faktisk undret mig meget hehe. Og var også ved at oprette en tråd tidligere i dag, for at høre, hvor du var blevet af.

Er ked af at høre, at du er blevet endnu dårligere! Men så er det jo dejligt, at der ikke er så længe igen!

Godt at se dig tilbage 

Anmeld

9. august 2011

Mira0911

Katte87 skriver:

Ja! Jeg har faktisk undret mig meget hehe. Og var også ved at oprette en tråd tidligere i dag, for at høre, hvor du var blevet af.

Er ked af at høre, at du er blevet endnu dårligere! Men så er det jo dejligt, at der ikke er så længe igen!

Godt at se dig tilbage 

Dejligt at vide at jeg har været savnet... Det har I nu også været... 

Det er rigtig noget øv bøv at jeg er blevet dårligere... Heldigvis er det snart overstået... 

Anmeld

10. august 2011

SaNiNa

40 dag søde så har vi termin.

Det er da træls med den kvalme kan slet ikke forstå du ikke får noget mod den.

Men se det på den lyseside det er snart slut

Anmeld

10. august 2011

Mca<3

Hi hi hi sejt du er så selvfed

Anmeld

10. august 2011

Mira0911

Mca<3 skriver:

Hi hi hi sejt du er så selvfed

Hmm... selvfed??? 

Anmeld

10. august 2011

Mira0911

Sanne og Nicklas skriver:

40 dag søde så har vi termin.

Det er da træls med den kvalme kan slet ikke forstå du ikke får noget mod den.

Men se det på den lyseside det er snart slut

Ja det er skønt... 

Jeg har jo prøvet piller, stikpiller, seaband og akupunktur og måtte simpelthen opgive det, da det ikke hjalp... Så er det ikke noget ved at fortsætte når det ikke hjælper... 

Ja det bliver dejligt at slippe af med alle generne.... 

Anmeld

10. august 2011

Mca<3

Mira0911 skriver:

Hmm... selvfed??? 

Det var for sjov   kom sådan til at grine da jeg læste overskrift og de første linier

Anmeld

10. august 2011

Mira0911

Mca<3 skriver:

Det var for sjov   kom sådan til at grine da jeg læste overskrift og de første linier

Ih hvor jeg altså mangler smileyerne man kan hente når man er plus... 

Anmeld

10. august 2011

Mca<3

Mira0911 skriver:

Ih hvor jeg altså mangler smileyerne man kan hente når man er plus... 

Dem savner jeg ik da jeg aldrig har været plus medlem ,, hvorfor er du ikke plus mere ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.