Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Har virkelig ondt i underlivet, især når jeg går...Er det fordi h*n er ved at bore sig godt og grundigt ned i mit bækken?Det er skønt, hvis det er derfor det gør ondt, men er da lidt ubehageligt...Håber nogen kan hjælpe
Har virkelig ondt i underlivet, især når jeg går...Er det fordi h*n er ved at bore sig godt og grundigt ned i mit bækken?Det er skønt, hvis det er derfor det gør ondt, men er da lidt ubehageligt...Håber nogen kan hjælpe
jeg ved faktisk ikke hvad det er men jeg har det lige som dig kan næsten ikke gå og går jeg får jeg pisse ondt i underlivet, og jeg bliver højst sandsynlig sat igang om 6 uger.. så følger lige med her på siden og ser om folk skriver noget relevant
Ja det kunne det sagten være det kan godt gøre rimelig ondt. det kan også være din livmoder som trækker sig lidt sammen. Tror ikke det er noget du skal være bekymret over.
Frøken Christiansen skriver: jeg ved faktisk ikke hvad det er men jeg har det lige som dig kan næsten ikke gå og går jeg får jeg pisse ondt i underlivet, og jeg bliver højst sandsynlig sat igang om 6 uger.. så følger lige med her på siden og ser om folk skriver noget relevant
Sanne og Nicklas skriver: Ja det kunne det sagten være det kan godt gøre rimelig ondt. det kan også være din livmoder som trækker sig lidt sammen. Tror ikke det er noget du skal være bekymret over.
Anonym skriver: Det er du velkommen til
Det er du velkommen til
Jeg havde rigtig mange smerter til sidst i graviditeten og kunne ikke gå 2 m til sidst, fordi jeg havde så ondt i mit skamben.
Jeg fik at vide, at det var fordi hun var igang med at sætte sig fast Og noooooh det gør ondt!! Jeg skulle have hjælp til at lægge mig på sofaen
Jep .. Det er fordi baby borer sig længere ned .. Og det gør bare ONDT !!!
Babymor2010 skriver: Jeg havde rigtig mange smerter til sidst i graviditeten og kunne ikke gå 2 m til sidst, fordi jeg havde så ondt i mit skamben. Jeg fik at vide, at det var fordi hun var igang med at sætte sig fast Og noooooh det gør ondt!! Jeg skulle have hjælp til at lægge mig på sofaen
morethanperfect skriver: Jep .. Det er fordi baby borer sig længere ned .. Og det gør bare ONDT !!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128