hindeløsning (til dem der har prøvet det!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

333 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. august 2011

Dianaaa

hej jeg står og skal ha lavet hindeløsning torsdag i næste uge, hvis lillemanden ikke finder vejen ud selv inden da, som jeg da håber, jeg har termin om 2 dage

men hvordan foregår det? virkede det, virkede det ikke? hvad blev der gjort da det ikke virkede?

hvis det virkede, hvor lang tid gik der før der skete noget ? fortæl, fortæl  

(en masse spørgsmål I KNOW &nbsp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

1012lmp

Jeg fik det gjort da jeg var åbnet men ikke i fødsel..!

Det forgår som en almindelig underlivsundersøgelse.. Også løsner JM hinderne med fingrene.. jeg synes det gjorde ondt... Men nu havde min JM også meget korte fingre og hun havde sq næsten hele hånden oppe.!

Men det virkede ikke og 3-4 dage senere tog de vandet.

Anmeld

9. august 2011

Dianaaa

1012lmp skriver:

Jeg fik det gjort da jeg var åbnet men ikke i fødsel..!

Det forgår som en almindelig underlivsundersøgelse.. Også løsner JM hinderne med fingrene.. jeg synes det gjorde ondt... Men nu havde min JM også meget korte fingre og hun havde sq næsten hele hånden oppe.!

Men det virkede ikke og 3-4 dage senere tog de vandet.

okay  det med hånden havde jeg måske ikke liiiige behov for at vide men tak af lige vel   er det ikke noget med de ligger stikpiller op hvis man ikke har åbnet sig ? hvad ved jeg ..

Anmeld

9. august 2011

1012lmp

Dianaaa skriver:

okay  det med hånden havde jeg måske ikke liiiige behov for at vide men tak af lige vel   er det ikke noget med de ligger stikpiller op hvis man ikke har åbnet sig ? hvad ved jeg ..

jo det gør de som regel.. problemet var at jeg var åben men ingen veer... og ja.. det var sådan lidt noget fusk faktisk.. lægerne ville ikke sætte mig igang da jeg kun var 37+3 så min JM tog vandet i stedet for..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.