5+0 :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

461 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. august 2011

Anonym trådstarter

Jeg været afsted med en urinprøve til min læge som ca. regnede ud til jeg ca. er 5 uger henne (måske plus en uge), men det er gået lidt kuk i cyklusen og mens. sidste gang, så det er det jeg må gå ud fra indt til første scanning :-)

Skal til min første undersøgelse i starten af sep. og fik papirerne med hjem som jeg kunne udfylde noget af inden besøget.

Dette er vores første (planlagte, kærligheds) barn, og hold op, hvor skal det blive svært at holde mund for omverdenen til efter NF scan. !! Tror godt nok jeg blir utålmodig, hihi

Men hold da op, hvor kan man mærke at alle følelser er der! På en rigtig dejlig måde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

Blirnokaldrigfru

Hej, vi har samme situation hjemme og skal også til læge i start september er ligesom dig ved at sprænge, fordi man bar har lyst til at fortælle det til alle !

for at tiden går hurtigt

Anmeld

9. august 2011

Anonym trådstarter

anonym88 skriver:

Hej, vi har samme situation hjemme og skal også til læge i start september er ligesom dig ved at sprænge, fordi man bar har lyst til at fortælle det til alle !

for at tiden går hurtigt

Ja kryder også for jer

Det er da bare svært :-) Vores forældre ved det dog, som blev ELLEVILDE.....tik tak tik tak....

Også stort tillykke til jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.