Så starter det på .. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2011

Anonym trådstarter

gravid20 skriver:

man er slet ikke i tvivl om hvis barnet genkender sin far .. 

havde det været mig var han blevet trukket med i stfv så de kunne høre om situationen, men først skal du selv kontakte dem, syns det fint han vil se den bette, men da ikke alene allerede  

uha, det kunne jeg slet ikke have gjort.. hvem har fastlagt jeres samvær orning med den bette ? 

Ringer til dem i morgen.
Sundhedsplejersken har været med til det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

SHERO

Åhh kan sagtens forstå du er frustreret og nervøs over det... Men synes dog stadig du bør give ham chancen for at bevise han kan. Tror mange mænd, godt kan blive meget nervøse over faderrollen, og tror mange mødre har en tendens til at tage for meget over (siger ikke nødvendigvis du gør) hvis kan har følt sig utilstrækkelig og overflødig som forældre når du har været til stede kunne man måske tænke sig han har trukket sig lidt tilbage. Tænker umiddelbart uden at kende mere til situationen at han virkelig ønsker at være en del af jeres barns liv, og at være alene med jeres søn er måske det der kan knytte rigtig stærke bånd for ham. Selvfølgelig skal han overholde aftaler og gøre en større indsats for at være en del af hans liv, men mener også han bør have chancen. Hvis du er meget i tvivl om hans evner så synes jeg du skal kontakte statsforvaltningen og bede om de første gange overvåget.

Men det er jo også hans barn, og synes du skal være rigtig glad for at han gerne vil være en del af hans liv, selvom jeg sagtens kan forstå det må være hårdt at give lidt slip når du har været alene med ham så længe...

Mit bud ville i hvert fald være at få det overvåget hvis de er meget nervøs, og hvis de siger han klare det godt så synes jeg du skal være glad på din søns vejne og nyde han får sin far i sit liv... Hvis han ikke gør må du tage den der fra...

(som sagt ved jeg ikke nogen om jeres situation, men bare mine tanker omkring det)

Anmeld

9. august 2011

SjeBets

Tullen85 skriver:

Åhh kan sagtens forstå du er frustreret og nervøs over det... Men synes dog stadig du bør give ham chancen for at bevise han kan. Tror mange mænd, godt kan blive meget nervøse over faderrollen, og tror mange mødre har en tendens til at tage for meget over (siger ikke nødvendigvis du gør) hvis kan har følt sig utilstrækkelig og overflødig som forældre når du har været til stede kunne man måske tænke sig han har trukket sig lidt tilbage. Tænker umiddelbart uden at kende mere til situationen at han virkelig ønsker at være en del af jeres barns liv, og at være alene med jeres søn er måske det der kan knytte rigtig stærke bånd for ham. Selvfølgelig skal han overholde aftaler og gøre en større indsats for at være en del af hans liv, men mener også han bør have chancen. Hvis du er meget i tvivl om hans evner så synes jeg du skal kontakte statsforvaltningen og bede om de første gange overvåget.

Men det er jo også hans barn, og synes du skal være rigtig glad for at han gerne vil være en del af hans liv, selvom jeg sagtens kan forstå det må være hårdt at give lidt slip når du har været alene med ham så længe...

Mit bud ville i hvert fald være at få det overvåget hvis de er meget nervøs, og hvis de siger han klare det godt så synes jeg du skal være glad på din søns vejne og nyde han får sin far i sit liv... Hvis han ikke gør må du tage den der fra...

(som sagt ved jeg ikke nogen om jeres situation, men bare mine tanker omkring det)

jeg synes at du skal give faderen en chance for at lære sit barn at kende. 

Min egen mand, havde hans søn til overnatning fra han var 6 -8 uger gammel, og han har ikke taget skade af at far har haft ham fra så tidlig 

Anmeld

9. august 2011

SHERO

SjeBets skriver:

jeg synes at du skal give faderen en chance for at lære sit barn at kende. 

Min egen mand, havde hans søn til overnatning fra han var 6 -8 uger gammel, og han har ikke taget skade af at far har haft ham fra så tidlig 

Præsis, men tror også jeg selv er lidt farvet af at jeg virkelig virkelig ville ønske min søns far ville se ham, men har aldrig set ham, og er flyttet til kina de næste 3 år, så sker nok heller aldrig desværre...

Jeg ser det i hvert fald som en fantastisk mulighed, og ville nok passe på med at male fanden på væggen før nødvendigt... Men selvfølgelig også svært at vurdere ud fra en tråd på nettet...

Anmeld

9. august 2011

Sjl-msl-Mkl

Hvordan kan det være at der er blevet lavet den aftale? - hvem har lavet den, bestemt den osv?

Jeg synes det er alt for tidligt at han er sammen med sin far helt selv, især efter han ikke har været der.

Min datter på 3 år og 3 mdr. ser sin far hver anden weekenden fra 09.00-17.00. Dvs uden overnatning.

Anmeld

9. august 2011

N&J

Tullen85 skriver:

Præsis, men tror også jeg selv er lidt farvet af at jeg virkelig virkelig ville ønske min søns far ville se ham, men har aldrig set ham, og er flyttet til kina de næste 3 år, så sker nok heller aldrig desværre...

Jeg ser det i hvert fald som en fantastisk mulighed, og ville nok passe på med at male fanden på væggen før nødvendigt... Men selvfølgelig også svært at vurdere ud fra en tråd på nettet...

Okey, det var et pænt move af ham.. det er jeg ked af at høre.. 

Anmeld

10. august 2011

Pige2009

Tullen85 skriver:

Jeg er også helt enig!

Når din søn nu er 7 mdr. er det måske også på tide, at han får set sin far regelmæssigt, og det er netop nu, de kan opbygge et gensidigt tillidsforhold ved at være alene sammen.

Lauras far har mildest talt også været temmelig ustabil, men Laura er nu knap 22 mdr. og selvom han igennem et halvt år ikke har set hende overhovedet, har Laura alligevel opbygget et tillidsforhold til ham de sidste par måneder, så hun nu falder ham om halsen og råber "Far", når han (stadig ustabilt) kommer på besøg.

Giv det en chance et par gange og se, hvad der sker... Vær frem for alt positiv ved afleveringen, så jeres søn oplever det som en tryg situation,  for børn er taknemmelige og jeg er sikker på, det nok skal gå

Kh. Linda

Anmeld

10. august 2011

Pige2009

Tullen85 skriver:

Åh, nej da

Hvordan med farmor og farfar så?

Anmeld

10. august 2011

SHERO

Baagøe skriver:

Åh, nej da

Hvordan med farmor og farfar så?

De har stadig heller ikke set ham, mailer dog stadig med dem en gang imellem, og sender billeder og små updates som de er meget glade for.. :-) men håber på de snart vil se ham...

Anmeld

21. august 2011

Pige2009

Tullen85 skriver:

De har stadig heller ikke set ham, mailer dog stadig med dem en gang imellem, og sender billeder og små updates som de er meget glade for.. :-) men håber på de snart vil se ham...

Jeg er sikker på, det nok skal komme med farmor og farfar Det er jo dejligt, at de gerne vil vide, hvordan han har det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.