Åhh kan sagtens forstå du er frustreret og nervøs over det... Men synes dog stadig du bør give ham chancen for at bevise han kan. Tror mange mænd, godt kan blive meget nervøse over faderrollen, og tror mange mødre har en tendens til at tage for meget over (siger ikke nødvendigvis du gør) hvis kan har følt sig utilstrækkelig og overflødig som forældre når du har været til stede kunne man måske tænke sig han har trukket sig lidt tilbage. Tænker umiddelbart uden at kende mere til situationen at han virkelig ønsker at være en del af jeres barns liv, og at være alene med jeres søn er måske det der kan knytte rigtig stærke bånd for ham. Selvfølgelig skal han overholde aftaler og gøre en større indsats for at være en del af hans liv, men mener også han bør have chancen. Hvis du er meget i tvivl om hans evner så synes jeg du skal kontakte statsforvaltningen og bede om de første gange overvåget.
Men det er jo også hans barn, og synes du skal være rigtig glad for at han gerne vil være en del af hans liv, selvom jeg sagtens kan forstå det må være hårdt at give lidt slip når du har været alene med ham så længe...
Mit bud ville i hvert fald være at få det overvåget hvis de er meget nervøs, og hvis de siger han klare det godt så synes jeg du skal være glad på din søns vejne og nyde han får sin far i sit liv... Hvis han ikke gør må du tage den der fra...
(som sagt ved jeg ikke nogen om jeres situation, men bare mine tanker omkring det)
Anmeld