Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har haft sivende fostervand siden kl 10.00, var så på sygehuset kl 12 for at blive undersøgt. Var 1 cm åben, og hun kunne se på maskinen at der var nogle små veer, blev spurgt om jeg vil have vee drop, men takkede nej, for vil vente og se om der kunne ske noget af sig selv.. Så vi aftalte at vis der ikke er sket noget inde kl 18 skulle jeg komme ind igen.. Men nu er kl så 15,36 og kan stadig ikke mærke veer, men bløder en del , hvorfor kan de veer ikke bare komme, for vil helst ikke have veedrop da jeg jo gerne vil føde i vand.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Morbille skriver: Har haft sivende fostervand siden kl 10.00, var så på sygehuset kl 12 for at blive undersøgt. Var 1 cm åben, og hun kunne se på maskinen at der var nogle små veer, blev spurgt om jeg vil have vee drop, men takkede nej, for vil vente og se om der kunne ske noget af sig selv.. Så vi aftalte at vis der ikke er sket noget inde kl 18 skulle jeg komme ind igen.. Men nu er kl så 15,36 og kan stadig ikke mærke veer, men bløder en del , hvorfor kan de veer ikke bare komme, for vil helst ikke have veedrop da jeg jo gerne vil føde i vand.
Ja hvis han ikke kommer idag så kommer han imorgen Fordi hvis dit vand begyndte og sive kl 10 så skal han helst være uden inden for 24 timer Smiler...
Lyder rigtig spændende - Håber at der snart sker noget
Masser af vestøv herfra, hav nu en rigtig god fødsel når først det går løs
Ve støv sendes herfra !
- for at den bette kommer snart og du har en skøn lille dreng i dine arme
Held og lykke håber der er sket noget.
Kan se kl. er over 18 nu, så går ud fra at du er taget afsted. Vil bare sende lidt ve-støv og håber du får en god fødsel og får lov til at føde i vand
Ser frem til at se billeder af den lille og læse din fødselsberetning
Og.. tillykke med den lille
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128