Tyllekursus - dato - skal du med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2011

Nemesis

har sagt ok til begge dage..men bliver det onsdag d. 28 nov skal jeg vide det i god tid for ellers er manden nok ikke hjemme.

:-) Sisse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

mariamiss6

Znuzke skriver:

Hmmm - jeg er altså frisk på lidt kageri

Hehe, jeg er lige blevet enig med Zafir om at vi melder os til den 27. det vil sige hver mand for sig selv... Det er om at seom der er plads den dag, og så vil der altså være andre mennnesker der også, så hvis du har lyst skal du da bare melde dig der på

Anmeld

31. august 2011

mariamiss6

ladydan1 skriver:

har sagt ok til begge dage..men bliver det onsdag d. 28 nov skal jeg vide det i god tid for ellers er manden nok ikke hjemme.

:-) Sisse

Zafir og jeg har bestil til os selv den 27. September....

Jeg ringede inden og hørte på pladser, så hvis ingen har bestilt siden, er der altså nu 3 pladser tilbage, og det bliver først til mølle....

Det er IKKE et all baby.dk kursus, men altså et almindeligt kursus med andre deltagere også....

http://specialkoebmanden.dk/kagekurser-roedovre-efteraar-2011-162/sproejteglasur-blomster-blade-182/

Anmeld

31. august 2011

Nemesis

mariamiss6 skriver:

Zafir og jeg har bestil til os selv den 27. September....

Jeg ringede inden og hørte på pladser, så hvis ingen har bestilt siden, er der altså nu 3 pladser tilbage, og det bliver først til mølle....

Det er IKKE et all baby.dk kursus, men altså et almindeligt kursus med andre deltagere også....

http://specialkoebmanden.dk/kagekurser-roedovre-efteraar-2011-162/sproejteglasur-blomster-blade-182/

ok så må jeg lige få planlagt med manden .-)

Ved du om man selv skal have noget med?

Sisse

Anmeld

1. september 2011

mariamiss6

ladydan1 skriver:

ok så må jeg lige få planlagt med manden .-)

Ved du om man selv skal have noget med?

Sisse

Det tror jeg ikke du skal, kun hvis du vil have forklæde på...

De plejer at skrive hvis man skal have noget med....

På det her kursus tror jeg hverken vi får kage eller muffins, det handler kun om at lære at lave blomster og den slags, med icing som tørrer helt hårdt op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.