Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Her er mine favoritter for tiden:
Mikkel
Leo
Aksel
Rasmus
Kornelius
Ares
Aron
Gabriel
Leonel
Max
Henrik
Morten
Mathias
Tonius
Valdemar
Simon
Emanuel
Absalon
Ansgar
Jonathan
Theo
Kaspian
Julian
Marcelius
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Barnepigen skriver: Hej Der er nogle år til min kæreste og jeg skal have børn, men vi kan ikke finde et drengenavn vi er enig om. Jeg er tom for drengenavne så nu håber jeg at i vil fortælle hvad jeres drenge hedder og hvilken drengenavne i ellers kan lide?
Hej
Der er nogle år til min kæreste og jeg skal have børn, men vi kan ikke finde et drengenavn vi er enig om. Jeg er tom for drengenavne så nu håber jeg at i vil fortælle hvad jeres drenge hedder og hvilken drengenavne i ellers kan lide?
Vores søn hedder Anton
Det var det eneste drengenavn, vi kunne blive enige om herhjemme, så hvis vi skulle få en dreng mere, er vi HELT på bar bund
Tak for de mange gode bud
K&S skriver: Vores søn hedder Anton Det var det eneste drengenavn, vi kunne blive enige om herhjemme, så hvis vi skulle få en dreng mere, er vi HELT på bar bund
Vil så gerne have en Anton, men min kæreste er ikke enig. Hvis jeg nogensinde får en lille Anton kunne jeg finde på at kalde en lillebror for Sofus,Valdemar,William,Viktor,Noah og Mads.
Hvis vores er en dreng, skal han hedde Linus.
Men ellers er jeg også ret vild med:
Albert
Noah
Mathias (som betyder Guds Gave)
Thor
Tristan
Anton
Frederik
Mads
Der er mange gode navne
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128