Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
JA som overskriften siger har jeg siden jeg var små 6 uger henne nyst mere end normalt, gerne et par gange om dagen og mit ene næsebor stopper.
Er det fordi slimhinderne er mere følsomme nu?
Jeg lider ikke af noget allergi, er tjekket
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg var faktisk også en del "forkølet" i starten af graviditeten, men ikke som sådan snottet og det var heller ikke allergi - er blevet tjekket
Solstråle2011 skriver: Jeg var faktisk også en del "forkølet" i starten af graviditeten, men ikke som sådan snottet og det var heller ikke allergi - er blevet tjekket
Det er præcis sådan jeg har det. Jeg pudser ikke næse osv men næsen stopper og jeg nyser.. møg irriterende...
Prøv evt. noget saltvandspray Det havdejeg held med. Jeg lider dog også af allergi, men havde samme problem med at nyse og stoppet næse. Det lettede en hel del, da jeg begyndte at bruge det
God bedring med det!
Chalala85 skriver: Det er præcis sådan jeg har det. Jeg pudser ikke næse osv men næsen stopper og jeg nyser.. møg irriterende...
Netop.. jeg brugte en saltvandsspray for at få løsnet lidt op..
Madam Blå skriver: Prøv evt. noget saltvandspray Det havdejeg held med. Jeg lider dog også af allergi, men havde samme problem med at nyse og stoppet næse. Det lettede en hel del, da jeg begyndte at bruge det God bedring med det!
Takker... jeg har også haft lidt gang i sådan en.. ellers bliver jeg sku sindssyg hehe
Solstråle2011 skriver: Netop.. jeg brugte en saltvandsspray for at få løsnet lidt op..
Ja jeg har også købt en
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128