Nyser og mit ene næsebor stopper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

698 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. august 2011

Chalala85

JA som overskriften siger har jeg siden jeg var små 6 uger henne nyst mere end normalt, gerne et par gange om dagen og mit ene næsebor stopper.

Er det fordi slimhinderne er mere følsomme nu?

Jeg lider ikke af noget allergi, er tjekket

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

AndreasMor84

Jeg var faktisk også en del "forkølet" i starten af graviditeten, men ikke som sådan snottet og det var heller ikke allergi - er blevet tjekket

Anmeld

9. august 2011

Chalala85

Solstråle2011 skriver:

Jeg var faktisk også en del "forkølet" i starten af graviditeten, men ikke som sådan snottet og det var heller ikke allergi - er blevet tjekket

Det er præcis sådan jeg har det. Jeg pudser ikke næse osv men næsen stopper og jeg nyser.. møg irriterende...

Anmeld

9. august 2011

Madam Blå

Prøv evt. noget saltvandspray Det havdejeg held med. Jeg lider dog også af allergi, men havde samme problem med at nyse og stoppet næse. Det lettede en hel del, da jeg begyndte at bruge det

God bedring med det!

Anmeld

9. august 2011

AndreasMor84

Chalala85 skriver:

Det er præcis sådan jeg har det. Jeg pudser ikke næse osv men næsen stopper og jeg nyser.. møg irriterende...

Netop.. jeg brugte en saltvandsspray for at få løsnet lidt op..

Anmeld

9. august 2011

Chalala85

Madam Blå skriver:

Prøv evt. noget saltvandspray Det havdejeg held med. Jeg lider dog også af allergi, men havde samme problem med at nyse og stoppet næse. Det lettede en hel del, da jeg begyndte at bruge det

God bedring med det!

Takker... jeg har også haft lidt gang i sådan en.. ellers bliver jeg sku sindssyg hehe

Anmeld

9. august 2011

Chalala85

Solstråle2011 skriver:

Netop.. jeg brugte en saltvandsspray for at få løsnet lidt op..

Ja jeg har også købt en

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.