Skoletaske..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.681 visninger
11 svar
0 synes godt om
9. august 2011

Zeus

Hvor har i købt jeres skoletaske, og hvad har været vigtigt i valget af lige præcis jeres skoletaske?

Jeg skal ud og have købt én, men ved ikke mere, end at der skal være plads til min computer (som jeg ikke engang ved hvilken størrelse har)..

Hvad pakker i, i jeres egen madpakke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

Lunae

Zeus skriver:

Hvor har i købt jeres skoletaske, og hvad har været vigtigt i valget af lige præcis jeres skoletaske?

Jeg skal ud og have købt én, men ved ikke mere, end at der skal være plads til min computer (som jeg ikke engang ved hvilken størrelse har)..

Hvis du søger en skoletaske, som er en rygsæk, så synes jeg klart at du skal vælge en hägløfs. De kan både fåes med og uden computertaske indbygget

Jeg har lige købt en tiger og sweden lædertaske, som jeg vil bruge som skoletaske - der kan min bærbar sagtens være i

Madpakkeideer har jeg også problemer med

Anmeld

9. august 2011

Zeus

Lunae skriver:

Hvis du søger en skoletaske, som er en rygsæk, så synes jeg klart at du skal vælge en hägløfs. De kan både fåes med og uden computertaske indbygget

Jeg har lige købt en tiger og sweden lædertaske, som jeg vil bruge som skoletaske - der kan min bærbar sagtens være i

Madpakkeideer har jeg også problemer med

Det vil jeg lige kigge efter så, jeg tror jeg går derned og kigger IGEN lige om lidt

Anmeld

9. august 2011

mn

Zeus skriver:

Jeg købte en eastepack skuldertaske, men har fundet ud af det var dumt, for man får ondt i benene af at gå langt med den når den vejer meget og der kan ikke være andet end en stor mappe i, selvom den ser stor ud og skulle være en skoletaske. så min næste skal helt klart være den her: http://www.skisalg.dk/haglöfs-backup-p-703.html?osCsid=hfpu2rsf3r7vkusfgu3m5aois5 

i forhold til madpakke tager jeg som regl rester med fra dagen før, salat, frugt eller rugbrød, lidt afhængi af hvor lang tid jeg skal være der.

Anmeld

9. august 2011

serinasmor

Jeg har denne http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Tasker/Targus118867/Targus-XL-Notebook-Case.html som skoletaske ... men min bærbar er også 18" widescreen fordi jeg er grafikstuderende og har brug for en STOR skærm ...

den har både bryst- og mave-sele hvilket er en stor hjælp til at bære den tunge taske ... har aldrig vejet den ... men den er TUNG når der både er bærbar, strømforsyning, mus, vand, mad, notatbog, tegnegrej og 1-2 bøger på 200-500 sider i ...

et STORT plus er også at der er plads til min madpakke

min madpakke er oftest 2 boller som sanwich pakket ind i sølvpapir, et stykke agurk (i sølvpapir) og et æble ... det hele i en plastikpose der genbruges til den er klam ...  Jeg har i øvrigt en kaffekop og instantkaffe med i tasken .. jeg drikker nemlig så meget kaffe at hvis jeg skulle købe det på skolen skulle det have sit eget punkt i budgettet ...  hvis jeg har rester med fra dagen før eller salat er det i en plastikbøtte og igen i posen

gav det mening??

serinasmor

Anmeld

9. august 2011

Madam Blå

Haglöfs! Den er så god Min har indbygget computertaske, og masser af plads.

Til madpakke har jeg nogle lækre rugbrødsmadder med salat, tomat, peberfrugt, philadelfia og noget kyllingepålæg Og så nogle gulderødder og frugt.

Anmeld

9. august 2011

eElak

Super tråd - for jeg skal også have fat i en skoletaske. 

har lige fået fat i en lille notebook computer, da jeg ikke vil slæbe min store bærbare med frem og tilbage. den har endda sin egen lille bitte taske.

Men ideer til selve skoletasken - dem mangler jeg også i høj grad, så kigger lige med.

Madpakke. Der bliver det nok rester, råkost eller rugbrødsmadder.  

Anmeld

9. august 2011

Kath.

Helt klart Hägløfs. Det er en fantastisk taske Jeg er rigtig glad for min!

Madpakken er det evige problem

Anmeld

9. august 2011

An&Jo

Min skoletaske er en stor model fra dkny men jeg skal is kun have plads til en mini pc og maks 2 bøger.. Har ikke blok og skrivegrej med da jeg laver det hele på computeren..

Madpakke har jeg ikke med da jeg ikke kan lide rugbrød og skolen har en god sund kantine der også er til at betale for..

Anmeld

9. august 2011

Zeus

Jeg skal kun have 4 fag i år, så er faktisk bange for at købe den for stor  Og nu er det jo 10 år siden jeg sidst gik i skole, så hvor meget bruger man egentlig det med at skrive notater i hånden? Foregår det meste ikke på computer? Så har jeg vel ikke brug for en kææææmpe taske vel?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.