Opdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.099 visninger
11 svar
0 synes godt om
4. januar 2009

MoarViborg

Så er jeg efterhånden ved at være gået ind i uge 30.. vildt! Og alt går stadig fuldstændig efter planen, hvilket er super dejligt! Jeg er dog også ved at være temmelig rund, og maven er noget tung at danse med - især på arbejdet! Jeg arbejder fortsat på fuld tid (37 timer), men kan se frem til barsel her fra d. 16 januar! Det bliver bare SÅ godt! Optimistisk som jeg nu engang er, forventer jeg at få masser af tid mellem hænderne når min barsel sætter ind, så kalenderen er allerede så godt som fuld af diverse veninde - og familiebesøg

Hvordan går det med jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2009

Muffinmus

fint fint...vægten er desværre eksploderet her i julen..men sdan kan det jo gå. er opppe på + 12 kg nu.
Er du med på endnu et mavemøde sammen med de andre????? Lisbeth er klar har hun sagt

Anmeld

5. januar 2009

susirene

hej. jeg kan se der er nogen fra viborg, der skal have en lille til Marts... jeg bor lige ude for viborg, jeg er sat til den 18 marts... hvordan går det ellers med jer?? jeg går sygemelt, pga af bækket og anden små ting....
jeg skal have numme 2, har en pige på 5 år....

Anmeld

5. januar 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Jeg arbejder stadigvæk på 37 timer og går først på barsel den 19. februar - jeg synes det er lang tid til. Jeg glæder mig så meget til, at gå hjemme og nyde tiden inden, at babyen kommer

Jeg har det godt. Maven vokser stødt og babyen kommer med nogen gode spark

Knus
Katja 29+4

Anmeld

5. januar 2009

Muffinmus

susirene skriver:

hej. jeg kan se der er nogen fra viborg, der skal have en lille til Marts... jeg bor lige ude for viborg, jeg er sat til den 18 marts... hvordan går det ellers med jer?? jeg går sygemelt, pga af bækket og anden små ting....
jeg skal have numme 2, har en pige på 5 år....

Ja, vi er nogle stykker og har før mødtes en gang på italia...sammen med en mere fra en anden side.
er ved at prøve at arrangere endnu et møde i viborg til lidt hygge engang i starten af februar tror jeg....sammen med en mere igen fra enndu en babyside.
Så hvis du har lyst skal du bare sige til

Anmeld

5. januar 2009

susirene

MariaE skriver:

Ja, vi er nogle stykker og har før mødtes en gang på italia...sammen med en mere fra en anden side.
er ved at prøve at arrangere endnu et møde i viborg til lidt hygge engang i starten af februar tror jeg....sammen med en mere igen fra enndu en babyside.
Så hvis du har lyst skal du bare sige til

hvor hen i viborg bor du så??? det kan godt være jeg vil det.... så kan man også komme til kende nogen i viborg....

Anmeld

5. januar 2009

Muffinmus

bor i Vammen ca 12-15 km uden for viborg...hvor bor du?

Anmeld

6. januar 2009

morpåthurø

Hej Allesammen. Ja tiden den går bare så stærkt. Maven vokser og vægten tager til. Jeg er langtidssygemeldt og har været det siden oktober, så nu er der pludselig ikke så lang tid til vores familie forøges. Jeg er gået ind i 30. uge og begynder rigtig at glæde mig til der kommer en ny. Jeg har det faktisk udemærkjet i både ryg og hofte, men jeg synes at plukveerne er taget til og at der er tidligere end normalt. Hvad oplever I andre?

Hvis I arrangerer endnu et mavemøde, vil jeg rigtig gerne med, hvis jeg ellers kan få det til at hænge sammen :-) Er nemlig rigtig ked af at jeg gik glip af det sidste gang. Så hvis jeg må, vil jeg rigtig gerne... :-)
Kh. Louise, Hobro.

Anmeld

6. januar 2009

D.B.L

Hej alle,

jeg vil da også lige komme med en opdatering (er desværre rigtig dårlig til at skrive herinde).

Jeg er i uge 30, med termin den 21 marts. Vi venter som sagt endnu en lille prinsesse (har Ella på 2)

Jeg er lige blevet sygemeldt her fra 5 januar, venter nemlig en meget lille pige så hun skal lige fedes lidt op (vejer et lille kilo) -så jeg er blevet beordret masser af hvile af JM og læge. Derudover var jeg også blevet godt ramt af ondeplukveer og diverse.

Kh. Ditte

Anmeld

6. januar 2009

MoarViborg

MariaE skriver:

fint fint...vægten er desværre eksploderet her i julen..men sdan kan det jo gå. er opppe på + 12 kg nu.
Er du med på endnu et mavemøde sammen med de andre????? Lisbeth er klar har hun sagt

Jamen det er jeg selvfølgelig helt med på, hvis ellers vi kan finde en tid der passer alle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.