Så gjorde jeg det sgu :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.180 visninger
14 svar
0 synes godt om
9. august 2011

henh01

Hejsa

Må lige prale lidt af min ellers normalt manglende rygrad

Da den lille var 2 mdr begyndte han at sove igennem, fra kl. 19.30-næste morgen. Vi lagde ham bare i sin seng efter sin natflaske, tørre ble osv og sagde godnat og indenfor 2 min sov han. FANTASTISK.

Så begyndte tænderne at banke på, samtidig med at barnet blev mere bevidst om at vi gik, og han ville da kun falde i søvn når vi gik med ham på armen, elelr sad og sang i gyngestolen (rimelig anstrengende når han vejer 13 kg )

For 3 dage siden sagde jeg til mig selv at nu var nok nok, og besluttede mig for at lære ham at falde i søvn alene igen. Vi kører nu på 3. dag og det kører bare super godt. Der gik i dag 6 min, hvor jeg var inde ved ham omkring 10 gange, nusse ham i panden, lægge ham ned igen og give ham sutten, men det går i den grad den rigtige retning. Jeg er HAPPPYYYYYYYYYY

Måtte bare lige dele det med jer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

Maise86

henh01 skriver:

Hejsa

Da den lille var 2 mdr begyndte han at sove igennem, fra kl. 19.30-næste morgen. Vi lagde ham bare i sin seng efter sin natflaske, tørre ble osv og sagde godnat og indenfor 2 min sov han. FANTASTISK.

Så begyndte tænderne at banke på, samtidig med at barnet blev mere bevidst om at vi gik, og han ville da kun falde i søvn når vi gik med ham på armen, elelr sad og sang i gyngestolen (rimelig anstrengende når han vejer 13 kg )

For 3 dage siden sagde jeg til mig selv at nu var nok nok, og besluttede mig for at lære ham at falde i søvn alene igen. Vi kører nu på 3. dag og det kører bare super godt. Der gik i dag 6 min, hvor jeg var inde ved ham omkring 10 gange, nusse ham i panden, lægge ham ned igen og give ham sutten, men det går i den grad den rigtige retning. Jeg er HAPPPYYYYYYYYYY

FLOT gjort! Ved at det kræver mod og is i maven at lære ungerne at sove!

Hvordan griber du det an?

Anmeld

9. august 2011

Sakris

Det er sejt gået Håber det holder for real

Anmeld

9. august 2011

Topp

henh01 skriver:

Hejsa

vil du låne Liva et par dage  hun vil ikk ha sut - så det er lidt svært at få hende tilat syntes det er en vild hyggelig ting

Anmeld

9. august 2011

henh01

Maise86 skriver:

FLOT gjort! Ved at det kræver mod og is i maven at lære ungerne at sove!

Hvordan griber du det an?

Jeg ligger ham ind som jeg plejer, alt inden putteriet er det samme og når så jeg lægger ham ned, siger jeg godnat og går ud. Nogle gange græder han, så kan jeg godt finde på lige at tage ham op og give ham et kram og shhh lidt til ham og så lægger jeg ham igen, ellers forsøger jeg bare at komme ind så han kan se at jeg ikke har forladt ham.

Anmeld

9. august 2011

henh01

Topp skriver:

vil du låne Liva et par dage  hun vil ikk ha sut - så det er lidt svært at få hende tilat syntes det er en vild hyggelig ting

Har du prøvet med en nusseklud eller en krammebamse?

Her har jeg også en stor en op 7 år der stadig har svært ved at falde i søvn når hun bliver lagt. Hun kan somme tider ligge og kalde i 2 timer inden hun overgiver sig- Det er ret træls. Håber jeg kan undgå det med den lille ved at være hård og kontant fra start af. haha

Anmeld

9. august 2011

henh01

Sakris skriver:

Det er sejt gået Håber det holder for real

Det håber jeg også. Frygter at det er indtil min kæreste skal putte ham en dag, han har et meget blødere hjerte end jeg når det gælder sådanne ting og så er han ofte så udkørt om aftenen at han bare gerne vil have ro og det er jo nemmere lige at gå ham i søvn - når man har kræfterne til det vel at mærke

Anmeld

9. august 2011

Topp

henh01 skriver:

Har du prøvet med en nusseklud eller en krammebamse?

Her har jeg også en stor en op 7 år der stadig har svært ved at falde i søvn når hun bliver lagt. Hun kan somme tider ligge og kalde i 2 timer inden hun overgiver sig- Det er ret træls. Håber jeg kan undgå det med den lille ved at være hård og kontant fra start af. haha

ja hun ligger med nusseklud - men niksen biksen om hun vil... min dreng var meeeget nemmere da han brugte sut - og man dermed havde et "ekstra" kort at smide

Anmeld

9. august 2011

henh01

Topp skriver:

ja hun ligger med nusseklud - men niksen biksen om hun vil... min dreng var meeeget nemmere da han brugte sut - og man dermed havde et "ekstra" kort at smide

begge mine har brugt sut, den lille meget mindre end den store, men den er der.. Hmm.. hvordan putter du så - går du med hende?

Anmeld

9. august 2011

Topp

henh01 skriver:

begge mine har brugt sut, den lille meget mindre end den store, men den er der.. Hmm.. hvordan putter du så - går du med hende?

hun er altid blevet ammet i søvn - og nu ENDELIG vil hun tage flaske - så er det med den...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.