8 års bryllupsdag <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.915 visninger
14 svar
0 synes godt om
9. august 2011

Zafir

Idag den 9/8, har vi været gift i 8 år...  Det virker helt gak, fordi de 8 år, bare er gået SÅ hurtigt. Jeg ved godt at tiden går hurtigere når man hygger sig og naturligvis har vi ikke hygget os hverdag. Men vi har generalt set haft det godt.

Jeg er stadig rigtig glad for hvor jeg har placeret mit hjerte og jeg har ikke planer om at flytte på det

Vi har været igennem de fleste af de ting, der burde have kunnet rive os fra hinanden... - Men det har gjort os stærkere

Jeg elsker min Tom. Jeg elsker vores familie vi har bygget og jeg elsker vores plet i verden.

Jeg har fået en antik filigranperle med guldbelægning i bryllupsdagsgave

Jeg har fået lavet et 'stel' med kopper til vores vikingegrej, med vores logo og hver vores rune og forskellig dekoration på bagsiden, til ham - eller altså, det er kun 'far' koppen der var til ham. Så var der en til mig og en til Idun og Frigg

Han har fået fri fra arbejde idag, så når han har fået en lille lur, efter han har været på arbejde, og Frigg putter lur, så skal vi hygge os sammen. - Så kan Idun og Frigg hygge med os senere. HUn var lidt sur over at jeg sagde hun skulle i SFO, for hun ville holde vores bryllupsdag med os hehe. Meeeen... - Nogen timer er VORES tid, uden småpiger

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

SaNiNa

Stort tillykke med dagen håber i får nogle rigtig hygge timer for jer selv.

Anmeld

9. august 2011

Jakob'sMor

Tillykke - håber I får en god dag

Anmeld

9. august 2011

LBK

Zafir skriver:

Idag den 9/8, har vi været gift i 8 år...  Det virker helt gak, fordi de 8 år, bare er gået SÅ hurtigt. Jeg ved godt at tiden går hurtigere når man hygger sig og naturligvis har vi ikke hygget os hverdag. Men vi har generalt set haft det godt.

Jeg er stadig rigtig glad for hvor jeg har placeret mit hjerte og jeg har ikke planer om at flytte på det

Vi har været igennem de fleste af de ting, der burde have kunnet rive os fra hinanden... - Men det har gjort os stærkere

Jeg elsker min Tom. Jeg elsker vores familie vi har bygget og jeg elsker vores plet i verden.

Jeg har fået en antik filigranperle med guldbelægning i bryllupsdagsgave

Jeg har fået lavet et 'stel' med kopper til vores vikingegrej, med vores logo og hver vores rune og forskellig dekoration på bagsiden, til ham - eller altså, det er kun 'far' koppen der var til ham. Så var der en til mig og en til Idun og Frigg

Han har fået fri fra arbejde idag, så når han har fået en lille lur, efter han har været på arbejde, og Frigg putter lur, så skal vi hygge os sammen. - Så kan Idun og Frigg hygge med os senere. HUn var lidt sur over at jeg sagde hun skulle i SFO, for hun ville holde vores bryllupsdag med os hehe. Meeeen... - Nogen timer er VORES tid, uden småpiger

Stoooort tillykke

Anmeld

9. august 2011

Camillee

Tillykke med bryllupsdagen 

Anmeld

9. august 2011

Zafir

Jeg må også lige vise vores gaver

2 første billeder, det stel jeg har fået lavet. + at jeg har nålebundet en 'kop-sok', så der er en ting der holder det i koppen varmt, hvis det er koldt. (de skal bo i vores vikingegrej)

Det andet billede er den nye kæde jeg skal have mellem mine skålespænder, hvor midten er den perle jeg har fået idag. Den er ikke dateret, men det er en original, fra persien og den er GAMMEL. - Måske endda vikingetid De der krystalperler, er fra vores egen kollektion De er mega smukke. Derudover har han monteret mine bille-perler på en sølvkæde, så mit bling er blevet opgraderet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. august 2011

Camillee

Jeg må også lige vise vores gaver

2 første billeder, det stel jeg har fået lavet. + at jeg har nålebundet en 'kop-sok', så der er en ting der holder det i koppen varmt, hvis det er koldt. (de skal bo i vores vikingegrej)

Det andet billede er den nye kæde jeg skal have mellem mine skålespænder, hvor midten er den perle jeg har fået idag. Den er ikke dateret, men det er en original, fra persien og den er GAMMEL. - Måske endda vikingetid De der krystalperler, er fra vores egen kollektion De er mega smukke. Derudover har han monteret mine bille-perler på en sølvkæde, så mit bling er blevet opgraderet

sikke nogle skønne ting! 
den miderste perle? , den er så smuk!

Anmeld

9. august 2011

Zafir

Camillee skriver:

sikke nogle skønne ting!
Er vild med din nye perle, den er så smuk!

Også mig Den er mega flot... Resten af mine ting er jo rekonstruktioner. Dvs nye, der er produceret, for at se ud som tingene gjorde da de var nye. Men helt vildt fedt at have en original

Anmeld

9. august 2011

MorEllen

Tillykke med brullupsdagen!! Hvor er det bare skønt at læse det du skriver
Og sikke nogle fine kopper! Har du selv lavet dem sa du?? Jeg er imponeret

Hyg jer

Anmeld

9. august 2011

Dot D

Sødeste Zafir, stort tillykke med jeres bryllupsdag i dag

Hvor er det nogle lækre gaver, lige i jeres smag, hvor er det skønt at se, hvor gode I er til at give hinanden "lige det", der passer

Hav en rigtig dejlig dag sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.