Babyshower lege - kom frisk :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23.605 visninger
13 svar
0 synes godt om
9. august 2011

Loa

Profilbillede for Loa
kan ikke ønske mig mere :)

Kom frisk med forslag til hvad man kan lave/lege til et babyshower?

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

9. august 2011

Fenja09

Min mor og søster har lige holdt babyshower for bebsen og jeg - der var som sådan ikke nogen lege, men min søster havde været ude og købe en lille æske ( en farve der passer til bebsens køn) og så fik alle der var med til "festen" en lille lap papir/karton (også i kønnets farve), hvorpå folk så skulle skrive en hilsen til bebsen og jeg.

Æsken må først åbnes efter fødslen og så kan jeg læse alle hilsnerne. Jeg vælger så at gemme æsken til bebsen bliver stor - synes det var en rigtig sød idé og glæder mig meget til at læse hvad folk har skrevet  

Den eneste mand som også skulle skrive en lille hilsen var farmand

/Fenja

Anmeld

9. august 2011

Loa

Profilbillede for Loa
Fenja09 skriver:

Min mor og søster har lige holdt babyshower for bebsen og jeg - der var som sådan ikke nogen lege, men min søster havde været ude og købe en lille æske ( en farve der passer til bebsens køn) og så fik alle der var med til "festen" en lille lap papir/karton (også i kønnets farve), hvorpå folk så skulle skrive en hilsen til bebsen og jeg.

Æsken må først åbnes efter fødslen og så kan jeg læse alle hilsnerne. Jeg vælger så at gemme æsken til bebsen bliver stor - synes det var en rigtig sød idé og glæder mig meget til at læse hvad folk har skrevet  

Den eneste mand som også skulle skrive en lille hilsen var farmand

/Fenja

Den var rigtig sød

Vi er desværre ikke så mange, en del af veninderne er på ferie Men måske man godt kunne lave den alligevel.....

Anmeld

9. august 2011

Fenja09

Loa skriver:

Den var rigtig sød

Vi er desværre ikke så mange, en del af veninderne er på ferie Men måske man godt kunne lave den alligevel.....

Vi var heller ikke særlig mange, 7 piger og så skrev min kæreste også, så 8 i alt. Man kan sagtens lave det selvom man ikke er mange - det vigtigste er at det er folk man holder af som skriver hilsnen. Så er det lige meget om der er 2 eller 10

Anmeld

9. august 2011

Loa

Profilbillede for Loa
Fenja09 skriver:

Vi var heller ikke særlig mange, 7 piger og så skrev min kæreste også, så 8 i alt. Man kan sagtens lave det selvom man ikke er mange - det vigtigste er at det er folk man holder af som skriver hilsnen. Så er det lige meget om der er 2 eller 10

Den vil jeg helt klart skrive ned

Anmeld

9. august 2011

Malene84

Loa skriver:

hey sweetie,

til mit babyshower havde de lavet forskellige lege - bla. fik de alle bind for øjnene og skulle så sætte en baby på min mave (fik rigtig mange på ryggen og på siden)

Og så en eller anden leg med at gætte kønnet, hårfarve, længde, øjenfarve osv (vinderen fik så et eller andet, når baby var født og svarene kom)

Der var også noget med en klam leg med bleer, hvor jeg skulle gætte hvad det var.  men kan sgu ikke lige huske hvad det gik ud på. hah

Anmeld

9. august 2011

Mom2012

Loa skriver:

Til min venindes babyshower, skulle vi allesammen have et baby billede med af os selv med. Vi skule så gætte hvem der var hvem. Det var nu meget hyggeligt

Anmeld

9. august 2011

Loa

Profilbillede for Loa
Malene84 skriver:

hey sweetie,

til mit babyshower havde de lavet forskellige lege - bla. fik de alle bind for øjnene og skulle så sætte en baby på min mave (fik rigtig mange på ryggen og på siden)

Og så en eller anden leg med at gætte kønnet, hårfarve, længde, øjenfarve osv (vinderen fik så et eller andet, når baby var født og svarene kom)

Der var også noget med en klam leg med bleer, hvor jeg skulle gætte hvad det var.  men kan sgu ikke lige huske hvad det gik ud på. hah

Ha ha den sidste ville jeg ellers gerne have vidst hvad gik ud på

Den med at gætte lægnde, hårfarve osv. tror jeg vi tager med

Den med at sætte baby på maven forstår jeg ikke helt, kan man ikke mærke sig til det, eller må man ikke det?

Anmeld

9. august 2011

Loa

Profilbillede for Loa
Ann87 skriver:

Til min venindes babyshower, skulle vi allesammen have et baby billede med af os selv med. Vi skule så gætte hvem der var hvem. Det var nu meget hyggeligt

Den tager jeg med  tak

Anmeld

9. august 2011

Mom2012

Loa skriver:

Den tager jeg med  tak

Det var så lidt! Håber i får en hyggelig dag! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.