er der andre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

301 visninger
1 svar
0 synes godt om
8. august 2011

bobbles

det er jeg næsten sikker på at der er.. jeg har små 6-8 uger før jeg bliver sat igang, og synes næsten det er uudholdeligt.. kan ikke bevæge mig så meget rundt eller gå lange ture, så får jeg simpelthen bare så ondt, nogen med nogen gode råd til hvordan man kunne lette hverdagen lidt, og har jo os min store datter når hun bliver hentet fra børnehave, synes bare det er ekstremt hårdt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

Madam Blå

Frøken Christiansen skriver:

det er jeg næsten sikker på at der er.. jeg har små 6-8 uger før jeg bliver sat igang, og synes næsten det er uudholdeligt.. kan ikke bevæge mig så meget rundt eller gå lange ture, så får jeg simpelthen bare så ondt, nogen med nogen gode råd til hvordan man kunne lette hverdagen lidt, og har jo os min store datter når hun bliver hentet fra børnehave, synes bare det er ekstremt hårdt

Nej, jeg har ikke så "kort" tid igen

Men jeg synes det er forfærdeligt at være gravid lige for tiden.. Jeg kan intet. Er lænket til sofaen eller sengen.. Jeg kæmper mig dog ud en meget sjælden gang, men det bøder jeg for mange dage efter.. Jeg har konstant så ondt, at jeg synes det er uudholdeligt.

Jeg har fået mig en varmepude. Sådan en man sætter til en stikkontakt. Den er stor nok, til at den dækker hele lændeområdet, og noget af ballerne Den er guld værd! Bækkenløsningen kan jeg ikke gøre så meget ved, men de muskelknuder, jeg får afhjælpes rigtig godt af varme. Så det kan jeg anbefale Og så er den god til at hjælpe mig med at slappe af i kroppen. Og så ellers at strække ud og hvile så meget som du kan.. Selvom det er svært, når du i forvejen har et barn. Håber du holder ud Der er ikke længe igen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.