uha sikker en dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

647 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. august 2011

nellemann24

dagen i dag har været hård og givet en masse til efter tanke.

min mand har været ved øjelægen men alt var fint og marius har kun ville være ved mor. og i eftermiddage, var jeg nede og vaske tøj med marius og da vi var færdig og skulle hjem. gik vi forbi dagli´ brugsen. og der ser jeg en dame ligge halvt ude af sin bil. hun har så fået et ildebefindende og jeg fik herre til at hjælpe mig sam  med to andre. vi gav hjertemassage og gjorde alt hvad har lært når man skal redde en person. men vi kunne ikke få liv i hende. og falck og lægen kunne heller ikke. jeg har tænkt meget på den familie som nu ikke har hende mere. og hun var bare nede og handle..

så husk vi ved aldrig hvornår det er vores tur. så kys jeres børn og mand hver gang i går..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

Tropez

nellemann24 skriver:

dagen i dag har været hård og givet en masse til efter tanke.

min mand har været ved øjelægen men alt var fint og marius har kun ville være ved mor. og i eftermiddage, var jeg nede og vaske tøj med marius og da vi var færdig og skulle hjem. gik vi forbi dagli´ brugsen. og der ser jeg en dame ligge halvt ude af sin bil. hun har så fået et ildebefindende og jeg fik herre til at hjælpe mig sam  med to andre. vi gav hjertemassage og gjorde alt hvad har lært når man skal redde en person. men vi kunne ikke få liv i hende. og falck og lægen kunne heller ikke. jeg har tænkt meget på den familie som nu ikke har hende mere. og hun var bare nede og handle..

så husk vi ved aldrig hvornår det er vores tur. så kys jeres børn og mand hver gang i går..

Puha søde fik helt en klump i halsen, ja vi skal huske at livet er kort

Anmeld

9. august 2011

nellemann24

Tropez skriver:

Puha søde fik helt en klump i halsen, ja vi skal huske at livet er kort

ja det skal vi.. og få det meste ud af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.