Sikke en service

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

515 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. august 2011

Stumpen

Jeg går og overvejer at melde mig ind hos slankedoktoren.dk igen (for tre mdr) og vælge det dyre medlemsskab til 400 pr md.. 

Skriver så en mail og spørger om jeg kan sætte mit medlemsskab i bero de to uger vi holder ferie og jeg ikke har mulighed for at komme på nettet, svaret er nej det kan du desværre ikke -fair nok... Men yderligere skriver hun: Du kan jo evt. vente med at melde dig ind til bagefter???? Hvad er det for en måde at motivere folk på 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

Jakob'sMor

Stumpen skriver:

Jeg går og overvejer at melde mig ind hos slankedoktoren.dk igen (for tre mdr) og vælge det dyre medlemsskab til 400 pr md.. 

Skriver så en mail og spørger om jeg kan sætte mit medlemsskab i bero de to uger vi holder ferie og jeg ikke har mulighed for at komme på nettet, svaret er nej det kan du desværre ikke -fair nok... Men yderligere skriver hun: Du kan jo evt. vente med at melde dig ind til bagefter???? Hvad er det for en måde at motivere folk på 

Hej, prøv at tjek de danske vægtkonsulenter - der kan man holde i alt 5 uger ferie. Ved ikke om det koster mere, men smart med at man kan sætte det i bero

Anmeld

8. august 2011

Maalene

Haha - det er da flot

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.