Må man...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.061 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. august 2011

Anonym trådstarter

..pakke bleerne ned i kassen hvor man har klapvognen?? altså den man lejer i lufthavnen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

Moar'en

Vi har lige været på ferie, og der stod i de papirer vi fik at de gerne så man kun lage sengetøj med vogenen. Men jeg ved ikke om reglerne er det samme ved alle selskaber. Hvorfor pakker du dem ikke bare ned i tasken?

Anmeld

8. august 2011

Mussen2

nej, man måtte intet putte i sidst vi rejste og der stod de var strenge med at tjekke det. Ved ikke om det er flyselskaberne der bestemmer det

Anmeld

8. august 2011

Anonym trådstarter

Moar'en skriver:

Vi har lige været på ferie, og der stod i de papirer vi fik at de gerne så man kun lage sengetøj med vogenen. Men jeg ved ikke om reglerne er det samme ved alle selskaber. Hvorfor pakker du dem ikke bare ned i tasken?

Hun må max have 10 kg. med - og med bleerne (som vejer 3 kg.) - vejer hendes kufferet 13 kg

Anmeld

8. august 2011

Moar'en

Anonym skriver:

Hun må max have 10 kg. med - og med bleerne (som vejer 3 kg.) - vejer hendes kufferet 13 kg

kun 10 kg, det var ikke meget, så kan jeg godt se det.

Anmeld

8. august 2011

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn

Øh...hvorfor ikke bare lige tage bleer  med til de første par dage og så købe på stedet? Det er da voldsomt at slæbe 3 kg. bleer med.

Anmeld

8. august 2011

Anonym trådstarter

2skønnebørn skriver:

Øh...hvorfor ikke bare lige tage bleer  med til de første par dage og så købe på stedet? Det er da voldsomt at slæbe 3 kg. bleer med.

En fra min mødregruppe havde selv taget med.. Vi skal samme sted hen.. Det er Bulgarien - ved ikke hvilke mærke de har der..

Anmeld

8. august 2011

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn
Anonym skriver:

En fra min mødregruppe havde selv taget med.. Vi skal samme sted hen.. Det er Bulgarien - ved ikke hvilke mærke de har der..

jeg havde ganske givet taget chancen, og selvom de nok ikke lige har "mit" mærke, så kunne det nok gå an i den perioede vi er på ferie. Men er nok også typen, som ikke planlægger så meget, men tager det som det kommer. God ferie, er sikker på det nok skal blive en god tur, med eller uden bleer i kufferten

Anmeld

8. august 2011

Anonym trådstarter

2skønnebørn skriver:

jeg havde ganske givet taget chancen, og selvom de nok ikke lige har "mit" mærke, så kunne det nok gå an i den perioede vi er på ferie. Men er nok også typen, som ikke planlægger så meget, men tager det som det kommer. God ferie, er sikker på det nok skal blive en god tur, med eller uden bleer i kufferten

Vi bruger de billige fra Aldi - de er bedst til vores datter

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.