Spørgsmål - håber i vil svare

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. august 2011

Anonym trådstarter

Hvor længe bliver man efter fødslen? Hvis den går som det skal? har hørt et sted at man allerede må komme hjem få timer efter.

Hvad er nødvendigt at have med på hospitalet? altså hvad skal der i tasken? 

Hvornår begyndte i at pakke tasken til fødslen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

Bellinda89

Anonym skriver:

Hvor længe bliver man efter fødslen? Hvis den går som det skal? har hørt et sted at man allerede må komme hjem få timer efter.

Tror det er forskelligt fra sted til sted , og hvor godt mor og barn har det

Jeg fødte min datter på Færøerne , og jeg kom hjem dagen efter

Er man andengangsfødende , kommer man hjem få timer efter , hvis alt ser fint ud

Anmeld

8. august 2011

dukke

Anonym skriver:

Jeg var der i 3 dage

jeg havde pakket taske 2 mdr før termin

Anmeld

8. august 2011

Anonym trådstarter

Momse22 skriver:

Tror det er forskelligt fra sted til sted , og hvor godt mor og barn har det

Jeg fødte min datter på Færøerne , og jeg kom hjem dagen efter

Er man andengangsfødende , kommer man hjem få timer efter , hvis alt ser fint ud

Okay tak for svar

Anmeld

8. august 2011

Anonym trådstarter

dukke skriver:

Jeg var der i 3 dage

jeg havde pakket taske 2 mdr før termin

Okay Hvad havde du pakket? 

Anmeld

8. august 2011

SjeBets

Med den første lå jeg 5 dage, men jeg tror slet ikke man må det i dag, ved nummer to lå jeg til dagen efter, fordi jeg havde haft en meget hård fødsel og havde tabt en del blod.  Men så blev jeg også sendt hjem ca 16 timer efter fødslen 

ved den første var tasken pakket længe før, men jeg gik 17 dage over. 

Ved nummer to var jeg lidt mere afslappet omkring det, og havde pakket en masse 50 og 56 .. tøsepigen brugte 50 da jeg fik hende .. tror i så ikke jeg fik så lang en unge at han gik direkte i 62 .. jow jwo man skal helgardere sig skal man 

Anmeld

8. august 2011

Missi

Jeg tog over på patient hotelet ( et tilbud de har til førstegangs fødende i aalborg) et par timer efter, og dagen efter tog jeg helt hjem

I min taske havde jeg tøj med til baby og mig selv ( havde meget med og var en god ide for jeg bløde rigtig meget, fordi jordmoren ikke havde presset ordenligt på min mave) have toilet ting med - kamera, mobil oplader osv  

Anmeld

8. august 2011

SaNiNa

Her i Odense kan man komme hjem få timer efter fødslen hvis alt er fin og fødslen er gået som den skulle.

Jeg selv få der i 3 dag, da det endte i kejsersnit. tasken blev pakket ca 6 uger før termin, denne her gang er tasken stadig ikke pakket og har 6 uger til termin.

Anmeld

8. august 2011

dukke

Anonym skriver:

Okay Hvad havde du pakket? 

jeg havde taget 2 sæt tøj og 2 natdragter og lidt andet tøj kan ikke lige huske hvad hue og flyerdragt (fødte i oktober)

Så havde jeg taget en sut. oplader til mobil og tøj og ting til mig selv

Anmeld

8. august 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Jeg blev i 5 dage efter fødslen efter et akut kejsersnit 

Jeg pakkede tasken et par uger inden med tøj til mig selv, ammeindlæg, tøj til Isabella på vej hjem (jeg brugte deres tøj til hende mens vi var indlagt), bind, bleer, læbepromade, oplader til mobil, kamera. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.