Ny i kage verdenen:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

580 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. august 2011

Seker

Men jeg er helt lost... Nogen som kan hjælpe mig med hvilke ting man skal have:-) vil rigtig gerne kunne lave sådanne flotte kagee som nogen af jer laver. Men de blomster, dyr og bogstaver hvordan laver i dem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

Alexander&Lærke

Seker skriver:

Men jeg er helt lost... Nogen som kan hjælpe mig med hvilke ting man skal have:-) vil rigtig gerne kunne lave sådanne flotte kagee som nogen af jer laver. Men de blomster, dyr og bogstaver hvordan laver i dem?

Du kan købe udstikker til at lave dem med, jeg har selv købt bokstavudstikker som jeg skal forsøge mig med her i weekenden... 

Har hørt at man også kan bruge udstikker fra modulervoks pakker, har dog ikke prøvet det.

Men tror de fleste bruge udstikker som du kan købe på nettet eller i spicial butikker fx spicial købmanden.

ellers kan man lave roser, mener der en tråd med hvordan det gøres.

Anmeld

8. august 2011

lenec

Ja du kan sagens bruge modelervoks udstikkere, og små kage udstikkere, Specialkøbmanden har en side , kageklubben, det koster 200.00 kr for et år, men så er der også tilbud på, div kageting, plus de holder åbent, hvor man kan afprøbe tingene, hvis man er medlem, ved ikke hvor i landet du bor, ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.