12+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. august 2011

Mom2012

Så kom dagen, 12+0 Det er bare super dejligt! Jeg har indtil videre været meget heldig, ingen kvalme dog meget træt. 

Jeg har bare et spørgsmål, jeg begyndte for et par dage siden, at have brunt udflåd (ved godt det er meget almindeligt) det har ændret sig, og er blevet mørkere. Jeg har ikke så meget i dag, men har lidt niv i underlivet. 

Er det helt normalt, eller det en god idé at snakke med lægen om det?

Rigtig dejlig dag til alle!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

Mom2012

Det nu mest de niv/jag jeg tænker på om der er andre som har prøvet?

Anmeld

8. august 2011

Dansker I Holland

Ann87 skriver:

Så kom dagen, 12+0 Det er bare super dejligt! Jeg har indtil videre været meget heldig, ingen kvalme dog meget træt. 

Jeg har bare et spørgsmål, jeg begyndte for et par dage siden, at have brunt udflåd (ved godt det er meget almindeligt) det har ændret sig, og er blevet mørkere. Jeg har ikke så meget i dag, men har lidt niv i underlivet. 

Er det helt normalt, eller det en god idé at snakke med lægen om det?

Rigtig dejlig dag til alle!

Niv/jag lyder meget som ligament smerter Og brunt udflåd er osse meget normalt hehe.. Selv hvis det er noget som gør FANDENS ondt, så ville jeg nok lige kontakte lægen

Anmeld

8. august 2011

Mom2012

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Niv/jag lyder meget som ligament smerter Og brunt udflåd er osse meget normalt hehe.. Selv hvis det er noget som gør FANDENS ondt, så ville jeg nok lige kontakte lægen

Jeg havde ligasmerter meget i starten, og de gjorde ondt på en anden måde.. Men kan jo sagtens være det ændre sig.  Det tror jeg at jeg vil gøre!  Tak for dit svar!  

Anmeld

8. august 2011

Dansker I Holland

Ann87 skriver:

Jeg havde ligasmerter meget i starten, og de gjorde ondt på en anden måde.. Men kan jo sagtens være det ændre sig.  Det tror jeg at jeg vil gøre!  Tak for dit svar!  

Selv tak Og ligament smerterne ændrer sig jo jo længere hen du kommer hehe...

Anmeld

8. august 2011

Mom2012

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Selv tak Og ligament smerterne ændrer sig jo jo længere hen du kommer hehe...

Så kan det godt være jeg spørger dumt Men kan ligament smerterne også komme meget langt nede i underlivet? 

Anmeld

8. august 2011

Dansker I Holland

Ann87 skriver:

Så kan det godt være jeg spørger dumt Men kan ligament smerterne også komme meget langt nede i underlivet? 

Hehe ja det tror jeg da de kan Fordi underlivet er jo stort og der sker mange ting. Det er livmoderen som vokser med barnet, og det kan godt gøre naller

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.