Vis mig lamper ----

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.466 visninger
13 svar
0 synes godt om
8. august 2011

SjeBets

Sagen er at vores lampe over vores spisebord er gået i stykker, så skal have fundet en ny som bare er sagen, var nu  frygtelig glad for den jeg havde, men ak den var gammel 

fakta om rummet og bordet, det er et sæbebehandelet egetræsbord, men baycast læder stole og ungerne trip trap stole, der er en sort rum deler fyld med bøger og et sort karlekammerskab i rummet også ..

Nå men så de damer og enkelte herrer vis mig lamper ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

Mi

Jeg har en Holmegaard etude i sort. Den laves ikke længere. Jeg syntes den er vild flot, men den giver ikke så meget lys ud i rummet, og det er jeg lidt træt af. Den fåes også i hvid

Jeg kan ikke lige tage et billede af den, for kameraet har ikke strøm på, men har fundet et billed på nettet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. august 2011

SjeBets

Mi skriver:

Jeg har en Holmegaard etude i sort. Den laves ikke længere. Jeg syntes den er vild flot, men den giver ikke så meget lys ud i rummet, og det er jeg lidt træt af. Den fåes også i hvid

Jeg kan ikke lige tage et billede af den, for kameraet har ikke strøm på, men har fundet et billed på nettet

årh ja den har mine forældre i hvid eller noget i den retning det er også en holmegaard, den er også flot ..

Anmeld

8. august 2011

Mi

SjeBets skriver:

årh ja den har mine forældre i hvid eller noget i den retning det er også en holmegaard, den er også flot ..

Jeps, jeg ville også gerne have de små til at hænge et andet sted i stuen, men de er bare så dyre og sjældent at man ser dem til salg. Desuden overvejer jeg også at skifte lampe, for lyset er som sagt ikke så godt. Har bare ikke fundet noget jeg gider at have endnu. Jeg er faktisk rigtig dårlig til lamper, kan aldrig finde noget jeg syntes om.

Anmeld

8. august 2011

SjeBets

Mi skriver:

Jeps, jeg ville også gerne have de små til at hænge et andet sted i stuen, men de er bare så dyre og sjældent at man ser dem til salg. Desuden overvejer jeg også at skifte lampe, for lyset er som sagt ikke så godt. Har bare ikke fundet noget jeg gider at have endnu. Jeg er faktisk rigtig dårlig til lamper, kan aldrig finde noget jeg syntes om.

nej jeg synes også jeg har været tons af lamper igennem uden af finde en der bare siger DEN er det :/ 

Og ja godt lys er vigtigt... 

Anmeld

8. august 2011

baby84

synes følgende er så fede: lampen 'Corium' i læder, den nye ph5 i wasabi-farven, pantons globe i hvid eller ph lamperne i opalglas. Det er så flot med to stk ved siden af hinanden, hvilket vi lige selv har fået Der ud over er Louis Poulsens arbejdslampe lavet i mange moderne fede farver som virkerlig kan friske stuen op og de er ikke så dyre end da

Anmeld

8. august 2011

SjeBets

baby84 skriver:

synes følgende er så fede: lampen 'Corium' i læder, den nye ph5 i wasabi-farven, pantons globe i hvid eller ph lamperne i opalglas. Det er så flot med to stk ved siden af hinanden, hvilket vi lige selv har fået Der ud over er Louis Poulsens arbejdslampe lavet i mange moderne fede farver som virkerlig kan friske stuen op og de er ikke så dyre end da

Corium i læder er faktisk ret fed, men tror ik det er Farmeren smag 

Pantons globen er bare ikke min smag, har nogle venner der har den og nej den er bare ikke mig. men passer perfekt ind i deres hjem  

Anmeld

8. august 2011

kiwilouise

SjeBets skriver:

Sagen er at vores lampe over vores spisebord er gået i stykker, så skal have fundet en ny som bare er sagen, var nu  frygtelig glad for den jeg havde, men ak den var gammel 

fakta om rummet og bordet, det er et sæbebehandelet egetræsbord, men baycast læder stole og ungerne trip trap stole, der er en sort rum deler fyld med bøger og et sort karlekammerskab i rummet også ..

Nå men så de damer og enkelte herrer vis mig lamper ...

jeg synes lysekroner er noget af det mest fantastiske - har lagt lidt billeder ind af min spisestue

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. august 2011

SjeBets

kiwilouise skriver:

jeg synes lysekroner er noget af det mest fantastiske - har lagt lidt billeder ind af min spisestue

den passer også godt ind i jeres rum. men vores er ikke så stort så tror den vil blive for dominerende .

ÅÅrrrh det er ikke nemt .. men stil og smag og arg

Anmeld

8. august 2011

Lunae

Vi har bare Verner pantons flowerpot lamper - en i lilla og en i limegrøn!

Hvad er du til? Klassisk, moderne eller gammeldags?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.