humørsvingninger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

623 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. august 2011

vivi3

Jeg har meget svært ved at tackle mit humør og mine svingninger pt... er der andre der også kæmper...

jeg har det fantastisk denne gang og har næsten ingen gener mht kvalme og ædeflip og utilpashed... og det har jeg haft de andre to gange HELT vildt, så jeg går også og er lidt bekymret fordi jeg er bange for at det måske "går for godt" - hvis man kan sige det. Jeg er faktisk lidt bange for at der er noget galt med min lille spire. Jeg tror også at den frygt smitter lidt af på mit humør.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

<3

Tja det er jo helt normalt at være hormonella som gravid, særligt i starten så det tror jeg at jeg ville være ok med

Anmeld

8. august 2011

Bullerfnis

Mit humør svinger også helt vildt lige for tiden. Jeg blev simpelthen så gal og hidsig idag over en lillebitte ting. Haha, set i bakspejlet er det lidt skørt at tænke på.  Heldigvis ved kæresten at hormonerne driller og han er tilgivende og overbærende. Stakkels mand, han skal lægge øre til meget

Anmeld

14. august 2011

maria.s

I know the feeling!

Den anden dag, begynte jeg at græde, da jeg indså, at vi ikke havde flere Corn Flakes (som jeg næsten aldrig spiser)!

Jeg ved vad du mener med at man er bekymret for at noget er galt.

Jeg besluttede at få en scanning, for at se at alt var okey ud.

Det kostede 600,-, men at høre hjærtet slå og se hoved og begyndelsen til ben og arme gjorde at jeg nu kan sove bedre og er lidt mer stabil..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.