Foreningen Mor - Til enlige mødre og enker.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.090 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Faldt lige over dette site. Synes det er et fedt initiativ. For kun 30 kr om måneden kan man få netværk og får tilbudt billige eller gratis arrangementer som man kan benytte sig af som medlem. Det er da sejt når pengen er små og netværket måske lille. 

http://www.foreningenmor.dk/www/Pub972.asp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

serinasmor

det lyder da som et fantastisk initiativ

Anmeld

8. august 2011

N&J

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Faldt lige over dette site. Synes det er et fedt initiativ. For kun 30 kr om måneden kan man få netværk og får tilbudt billige eller gratis arrangementer som man kan benytte sig af som medlem. Det er da sejt når pengen er små og netværket måske lille. 

http://www.foreningenmor.dk/www/Pub972.asp

der findes flere sider på nettet, som er gratis med netop det formål også på facebook 

Anmeld

8. august 2011

N&J skriver:

der findes flere sider på nettet, som er gratis med netop det formål også på facebook 

Sejt nok. Nu faldt jeg bare over denne og tænkte det måske var et sted som nogen herinde kunne få glæde af. Synes ihvertfald det er super cool med den slags 

Der burde da være en kategori kun til den slags 

Anmeld

8. august 2011

N&J

Sejt nok. Nu faldt jeg bare over denne og tænkte det måske var et sted som nogen herinde kunne få glæde af. Synes ihvertfald det er super cool med den slags 

Der burde da være en kategori kun til den slags 

Det hører vel ind under anmeldelser, måske?? Ja det ved jeg faktisk, men det tror jeg, jeg har heldigvis kun haft brug for baby.dk

Anmeld

8. august 2011

N&J skriver:

Det hører vel ind under anmeldelser, måske?? Ja det ved jeg faktisk, men det tror jeg, jeg har heldigvis kun haft brug for baby.dk

Jeg har ikke set at der var en sådan kategori. Bruger jo ikke rigtig denne del af debatten. Men kan være staff så kan rykke den 

Anmeld

8. august 2011

N&J

Jeg har ikke set at der var en sådan kategori. Bruger jo ikke rigtig denne del af debatten. Men kan være staff så kan rykke den 

Anmeld

8. august 2011

eElak

Synes det var fint at du lige linkede til den :-)

Den ligger låst i min bjælke i forvejen, fordi jeg ikke er kommet skridtet videre om jeg vil lege med eller ej. ;-)

de steder jeg har set, der koster det også penge at være med. har kun set 1 gratis sted - og det er for indspist til mig ;-) 

Anmeld

8. august 2011

KaLee skriver:

Synes det var fint at du lige linkede til den :-)

Den ligger låst i min bjælke i forvejen, fordi jeg ikke er kommet skridtet videre om jeg vil lege med eller ej. ;-)

de steder jeg har set, der koster det også penge at være med. har kun set 1 gratis sted - og det er for indspist til mig ;-) 

Anmeld

8. august 2011

Lisbeth85

Tja, foreningen far findes jo, så det gør foreningen mor åbenbart også Håber da, at der er nogen, som kan bruge linket - jeg selv er ikke enlig længere, men ellers ville jeg have tjekket det ud - men rart du deler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.