Må man tabe sig når man er gravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.704 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. januar 2009

Stumpen

Jeg vejer sådan ca alt for meget (omkring de 25-30 kg for meget) og tænkte på om jeg godt kunne lægge kosten om?? Selvfølgelig kan jeg det, men gør jeg det må der automatisk -og forhåbentlig følge nogle kiloer med... Er det ikke ok, når jeg har så meget at tære af??
Qnus Anja -der nemlig begynder at mærke en spirren af motivation til at spise sundere...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2009

Plysbjørnen

du kan sagtens lægge kosten om, det gør ikke noget... Men en disideret kur er ikke sundt... Men kost omlægning gør ikke noget...

Betina

Anmeld

3. januar 2009

Susan1978

jeg vil også sige at du må ikke undlade at spise, så er det at det ikke er godt for barnet.

Men hvis du lægger din kost om og fx spiser magert, groft, og mange måltider om dagen.

barnet tager jo absolut heller ikke skade af at man dropper sodavand og søde sager.

Motion er fx med til at forberede kroppen på en nemmere fødsel.

Så jeg vil sige : bare på med vanten og den sunde livsstil.

Susan

Anmeld

3. januar 2009

Nadi

Det er altid sundt at lægge sin kost om til det bedre, hvad enten man er gravid eller ej.
Du kan evt kontakte din læge, hvis du viil have nogle gode råd.

F.eks hvis du er på weight watchers og du er gravid, så skal man lægge 10 points til sin daglige ration. Men først skal man kontakte sin læge inden man går igang.

-Nadia

Anmeld

3. januar 2009

Susan1978

Nadia det er ikke helt rigtigt, så vidt jeg husker.

hvis du er på WW og ammer - så skal du lægge 10 point til. Det er 100% det kan jeg huske.

Men mener 98% at konsulenterne og programmet fraråder gravide at følge programmet.

Susan

Anmeld

3. januar 2009

Stumpen

Super duper.. Og det er jo logik det I siger... ;O)

Mht. WW er det lige meget, skulle jeg følge noget blev det konsulenterne ;O) Det der pointsystem gider jeg ikke sætte mig ind i, men det er nok ikke svære end at lave skema over at nu har jeg spist x antal æg og x antal gange skinke..

Men jeg følger så Slankedoktorens kostplan, den er meget mere dagligdags og ikke noget med at nu har du spist de æg du må osv....
Qnus Anja..

Anmeld

3. januar 2009

miver

Jeg ville ikke gå på slankekur hvis jeg var gravid men spise sundt er jo til gavn for jer begge
Pøj pøj med det
knus mie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.