Vægtscanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

581 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. august 2011

morpåthurø

Hej Piger.

Jeg ved ikke om jeg tager fejl eller  ej men jeg har fornemmelse af at flere af jer har været flere gange til scanning end de vanlige 2 stk.  Jeg tænker ikke på de scanninger man betaler for (kønsscanning og lign)

Derfor er jeg bare nysgerrig for at høre hvorfor I er blevet scannet mere- og hvem der har bestemt at I skulle det?

Hilsen Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

Kofoed.

Jeg bliver scannet hver 14. dag, det samme med Baby-støv, men det jo på grund af antallet af forstre. Men ved ikke om der er andre end os der tit er til vækstscanning.

Anmeld

8. august 2011

håber snart det er os

Jeg er blevet scannet 3 gange mere det er vægt scanning pga vi har fået hjælp til at blive gravid og derfor for man ekstra scanning fordi nogen for små børn når man har fået ivf

Anmeld

8. august 2011

Ka+Ma=Be

Jeg er blevet scannet 5 gange i alt hvoraf de to gange, var fordi læge og jordemoder var bange for, at jeg gik for tidligt i fødsel. Så jeg fik scannet fosteret, fostervæsken og livmoderhalsen (både indvendig og udvendig scanning).

Men da der ingen bekymringer var herefter, får jeg nok ikke flere  

Anmeld

8. august 2011

TrineMine86

jeg bliver scannet hver 4 uge ca. og det er fordi jeg har en fejl i mit blod, så de skal sikre at baby vokser som han skal

Anmeld

8. august 2011

morpåthurø

tak for jeres svar allesammen. Var bare nysgerrig da  jeg måske håber de sender mig til scanning igen, da de synes at lillebror er lille. Jeg skal til lægen i næsæte uge og så må jeg se hvad hun siger.

Anmeld

8. august 2011

SaNiNa

De første 2 scanninger meget tidlig i graviditeten var fordi de troede jeg hvade en graviditet uden for livmoderen, 3-4 gang var fordi jeg bliver ved med at kaste op. 6 gang fordi jeg har så mange plukveer så de bliver nød til at holde øje med om lillepigen trives og om hun hvade vendt sig da jordemoderen ikke var sikker på det, hun har så stadig ikke vendt sig. når fødslen går igang skal jeg scannes for at være sikker på hun ikke står skævt og er sunket det hun skal

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.