Kød i mosen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

547 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. august 2011

Pinkrose

Hej ja nu det ved at være tid til at lillepigen skal ha noget kød også.

Og tænkte lidt på hvordan gør i, altså så koger nå noget kylling eller nogle kødboller, men moser i det så bare med gaflen ud i mosen, eller blender i det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2011

MorEllen

Her får pigen kun mos endu, men når hun skal få kød hadde jeg tænkt mig at blende det i starten, også bruge gaffelen til at mose det når hun har begynt at få tænder... Min pige er 6,5 mnd nu..tænker at vi begynter med kød når hun er 7.

Anmeld

7. august 2011

Pinkrose

Morellen skriver:

Her får pigen kun mos endu, men når hun skal få kød hadde jeg tænkt mig at blende det i starten, også bruge gaffelen til at mose det når hun har begynt at få tænder... Min pige er 6,5 mnd nu..tænker at vi begynter med kød når hun er 7.

Okay min pige er 6 mdr, det lyder måske meget smart, det med at blende til at starte med, og så nå bisserne kommer at bare mose det, ved du tilfældigvis om kødet skal koges eller er det ligemeget hvordn det bliver tilberedt, syntes bare jeg læser meget om andre der bare steger kødet, men syntes alle boger jeg ser i at der står fra 8 måneder først.

Anmeld

7. august 2011

Marco2

Her får alt mos en tur med stavblenderen 

Anmeld

7. august 2011

MorEllen

Denisep skriver:

Okay min pige er 6 mdr, det lyder måske meget smart, det med at blende til at starte med, og så nå bisserne kommer at bare mose det, ved du tilfældigvis om kødet skal koges eller er det ligemeget hvordn det bliver tilberedt, syntes bare jeg læser meget om andre der bare steger kødet, men syntes alle boger jeg ser i at der står fra 8 måneder først.

Hmm.. jeg har ikke lest noget om det, men jeg havde tænkt mig at stege det... Hvis man skal lave frikadeller er det jo svært at koge dem   Så jeg tror nok jeg steger det meste ja. Så længe kødet ikke bliver brændt så kan jeg ikke se at det gør noget.

Anmeld

7. august 2011

Pinkrose

Morellen skriver:

Hmm.. jeg har ikke lest noget om det, men jeg havde tænkt mig at stege det... Hvis man skal lave frikadeller er det jo svært at koge dem   Så jeg tror nok jeg steger det meste ja. Så længe kødet ikke bliver brændt så kan jeg ikke se at det gør noget.

Ok, fandt lige selv ud af det, der står i bøgerne fra sundhedsstyrelsen at det skal koges. jo frikadeller koger man bare lige som købboller det skam nemt nok, bare koges i 6-8 min.

Anmeld

7. august 2011

MorEllen

Denisep skriver:

Ok, fandt lige selv ud af det, der står i bøgerne fra sundhedsstyrelsen at det skal koges. jo frikadeller koger man bare lige som købboller det skam nemt nok, bare koges i 6-8 min.

Ok!! Det var da god info! Tak Så må jeg nok heller koge jeg også Ja, det meste kan vel egentlig koges..

Anmeld

7. august 2011

AA10

her for hun kød og kylling og det koger jeg og moser med en gaffel, hun har dog ikke tænder endnu men kan sagtens tygge

Anmeld

8. august 2011

Pinkrose

AA10 skriver:

her for hun kød og kylling og det koger jeg og moser med en gaffel, hun har dog ikke tænder endnu men kan sagtens tygge

Okay super, det vil jeg prøve

Anmeld

8. august 2011

AA10

Denisep skriver:

Okay super, det vil jeg prøve

ja man kan jo kun prøve sig frem.. min datter kan dog kun li kylling pt hehehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.