Mads bliver 2 år i dag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.130 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. februar 2008

Pia.

det er jo slet ikke til at forstå... Hvor er tiden blevet af... For to år siden ved denne tid var jeg på vej hjem fra sygehuset med min 5 timer gamle guldklump, på vej hjem til to meget spændte søskende der havde ventet på deres lillebror skulle melde sin ankomst meget længe og nu kom han endelig..(L)

Fødslen havde været hård men på det her tidspunkt var alt jo glemt (L) min mor havde lavet lækker frokost klar til os alle så nu skulle vi bare hygge - om eftermiddagen kom min far og søster - dagen var lige som jer gerne ville have den skulle være. At være hjemme med de vigtigste mennesker i mit liv ....

Og her sidder jeg 2 år efter med en stor dejlig, kærlig, skøn og sød dreng(L) som lige nu leger ude på sit værelse med sin søster og med alle sine nye ting. I dag skal vi bare være os 5 og hygge med lidt god mad i aften og i morgen kommer familien og venner...

Stort knus fra Pia & Mads 2 år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2008

Loggidut

ja det giver lidt flashback når de har fødselsdag ik?

ha ha...stort tillykke med drengen...håber virkelig i må få en dejlig dag....med masser af gaver...

er han ikke helt vildt glad?

knus fra sloggi8D

Anmeld

28. februar 2008

Githa

Ja det går alt for stærkt med de små (L)

Kan I nu have en helt fantastisk dag :)

Anmeld

28. februar 2008

MorCamilla

Det går bare hurtigt med de små, som slet ikke er så små mere...

Mange gange Tillykke med fødselsdagen, jeg håber at I får en god dag...

Anmeld

28. februar 2008

Honningblomst

KÆMPE STORT TILLYKKE!!!! med lille Mads...det er vildt som tiden går...
Håber i får en dejligdag og aften og en god fødselsdags-weekend.:)
Kram fra Eva og drengene...:)

Anmeld

28. februar 2008

Moderator

Profilbillede for Moderator
:D Stort tillykke med Mads! Nej, det er ikke til at forstå, at tiden går så hurtigt, og at ens børn bliver så hurtigt store. Men man kan altid blive blød i knæene, når man tænker tilbage på sine fødsler, som mere end noget andet i livet står knivskarpt i erindringen.

Hav en god dag!

Kh
Karoline

Anmeld

28. februar 2008

Doktor Doolittle

STOOOOOOOORT TIL LYKKE med din store, dejlige dreng (L) Ja jeg tænker også tit "hvor blev tiden lige af(?)". Jeg håber I får en fantastisk hyggelig dag alle 5.
Knus fra Tina

Anmeld

28. februar 2008

Mie A

Et stort tillyke med Mads. Må I få en rigtig dejlig dag.
Vejret tyder jo på at han har været artig :D

Anmeld

28. februar 2008

Tullebobs

Hip hurrraaaa for Mads:D Jeg håber, at I får en dejlig dag med solskin, pakker, kys og en af moderens tæske-lækre lagkager:D

Kram og hurraaaaaa fra Trine

Anmeld

28. februar 2008

1977

Profilbillede for 1977
TILYKKE :D :D 8D 8D :P :P

Kh Jeanne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.