er det normalt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

804 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. august 2011

NinaNymannMadsen

grunden til jeg spørg er fordi jeg mindes ikk ha haft det sådan med min datter.

men blev lige pludselig svimmel, så svimmel at jeg ikk en gang kunne spise min aftensmad før det var ovre igen.
og så fik jeg svedtur på da jeg ladge mig ned. og har været mere træt end jeg plejer at være.
det skal lige siges jeg er 31+0 idag.

lige før jeg blev svimmel fik jeg sådan ondt/stikkende i den ene side af maven der gik ned i benet.  

det var bare slet slet ikk rart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2011

TaAsJu

Jeg har haft det i begge mine graviditeter.. Det er som om man er søsyg!! Ved mig kan du så bare tilføje opkastning.. Jeg var indlagt sidst jeg var gravid og lægen mente det var stress fordi jeg ikke slappede nok af eller min måde og være gravid på!!! Men har fundet ud af søsyge piller virker. Jeg har i samrådet med min læge fået nogen man må bruge til børn og gravide.. De hedder Postafen 25 mg. Og tager kun en halv.. Hvis jeg er rigtig skidt så en hel.. Men snak med din læge om muligheden for det.. Man bruger rigtig mange kræfter på at være svimmel.. Og jeg hvis jeg også kaster op er jeg så træt jeg sover i 5 til 7 timer bag efter!!! Håber du kan bruge det til noget !!!

Anmeld

7. august 2011

NinaNymannMadsen

Mor til 2, snart 3 skriver:

Jeg har haft det i begge mine graviditeter.. Det er som om man er søsyg!! Ved mig kan du så bare tilføje opkastning.. Jeg var indlagt sidst jeg var gravid og lægen mente det var stress fordi jeg ikke slappede nok af eller min måde og være gravid på!!! Men har fundet ud af søsyge piller virker. Jeg har i samrådet med min læge fået nogen man må bruge til børn og gravide.. De hedder Postafen 25 mg. Og tager kun en halv.. Hvis jeg er rigtig skidt så en hel.. Men snak med din læge om muligheden for det.. Man bruger rigtig mange kræfter på at være svimmel.. Og jeg hvis jeg også kaster op er jeg så træt jeg sover i 5 til 7 timer bag efter!!! Håber du kan bruge det til noget !!!

okay. kan være jeg skal ringe til lægen og høre ad hvad de sige.
fik ikk kvalme eller noget. kunne spise videre bag efter. men har lidt hjertebanken og lidt ondt i bunden af maven men ikk noget vildt.

Anmeld

7. august 2011

NinaNymannMadsen

er også begyndt lidt at ha lidt ondt i toppen af maven. og inden jeg lige kik på toilet lige før, fik jeg sådan et jag eller stikkende indt nede i bunden af maven der dog hurtigt gik væk, men det gjorde meget ondt.
blev også nemt forpustet mens jeg sad og læste godnat historie

Anmeld

7. august 2011

TaAsJu

Syntes du skal høre lægen ad.. Ondt i maven er aldrig godt..

Anmeld

7. august 2011

Maalene

NNM skriver:

er også begyndt lidt at ha lidt ondt i toppen af maven. og inden jeg lige kik på toilet lige før, fik jeg sådan et jag eller stikkende indt nede i bunden af maven der dog hurtigt gik væk, men det gjorde meget ondt.
blev også nemt forpustet mens jeg sad og læste godnat historie

Har ikke prøvet det første du skrev med svimmelhed, men det jeg har citeret her, sådan har jeg det også for tiden...

Det er så ubehageligt, man orker bare slet ingenting, fordi det gør ondt

Anmeld

7. august 2011

NinaNymannMadsen

Maalene skriver:

Har ikke prøvet det første du skrev med svimmelhed, men det jeg har citeret her, sådan har jeg det også for tiden...

Det er så ubehageligt, man orker bare slet ingenting, fordi det gør ondt

nemlig.

Anmeld

7. august 2011

NinaNymannMadsen

Mor til 2, snart 3 skriver:

Syntes du skal høre lægen ad.. Ondt i maven er aldrig godt..

det er blevet bedre nu efter jeg har fået slappet lidt af.

men altså regner emd at ringe til lægen og lige høre ad måske.

det kan være mange ting der spiller ind, var meget ude igår og det kan være det har påvirket min krop, og så er jeg også god til stadig at løfte lidt på min datter og hun vejer altså 12 kg så hun er ikk helt let mere jo.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.