Stønner ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Stønner du?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.505 visninger
11 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. august 2011

Anonym trådstarter

Jeg tror jeg fik så hatten passede igår, men tror også mine naboer hørte mig... Lidt flovt bagefter.. Og så alligevel ikke... For sex er jo en naturlig ting...

Er jeg den eneste der er ligeglad med hvad naboerne tænker?

Eller er du/i en af de naboer der vil bande af mig ?

Det er muligt at svare som anonym

TS.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2011

Anonym

jaeh elsker at sætte lyd på, men prøver at begrænse mig. her er lydt, og vores børn skal ikke være med på en lytter

Anmeld

7. august 2011

Mi

Jeg syntes ikke at naboen behøver at blive blandet ind i mit sexliv. Ikke for min egen skyld, men af hensyn til naboen.

Nu bor jeg så ikke, så naboen kan høre noget, uanset hvad der sker i soveværelset, men har tre børn

Anmeld

11. august 2011

Anonym

Normalvis stønner jeg ikke, men kommer han langt nok op kan jeg ikke undgå det

Anmeld

11. august 2011

Camillakn

Det er meget forskelligt om jeg stønner.
Men holder mig bestemt ikke tilbage hvis trangen kommer til at stønne, hvis det er godt skal min mand da også vide det  

Anmeld

11. august 2011

Anonym

Før vi fik barn var jeg godt nok for ligeglad med om naboerne hørte det (og de havde det på samme måde med os), så vi gav den bare gas. Nu hvor vi har fået barn prøver jeg at dæmpe mig noget af hensyn til barnet ikke behøver at høre på det. Men jeg har aldrig sådan bekymret mig om naboerne

Anmeld

11. august 2011

Anonym trådstarter

Jeg er glad for at høre at jeg ikke er den eneste der stønner højt.. For jeg har det os sådan at når min kæreste gør det godt, så skal han da bestemt vide det.. 

Og så har jeg hørt at jo mere man stønner, jo bedre bliver sex'en, fordi man giver meget mere slip... 

Jeg tager self også hensyn til vores barn... Men når barnet sover, så sover h*n os... Så der kan springe en bombe i samme værelse, så om jeg stønner i et par rum ved siden af har ikk den store betydning..

TS.

Anmeld

11. august 2011

Anonym

Jeps, jeg stønner! Jeg elsker at sætte lyd på min nydelse, men efter vi fik vores første barn blev lyden dæmpet en hel del (:
det er synd h*n skal vågne af vores leg

Anmeld

11. august 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg tror jeg fik så hatten passede igår, men tror også mine naboer hørte mig... Lidt flovt bagefter.. Og så alligevel ikke... For sex er jo en naturlig ting...

Er jeg den eneste der er ligeglad med hvad naboerne tænker?

Eller er du/i en af de naboer der vil bande af mig ?

Det er muligt at svare som anonym

TS.

Jeg BLEV altså nødt til at stemme blank, for ingen af de svarmuligheder du har sat op passer på mig. 

Ja..selvfølgelig stønner man...det er vel naturligt hvis det er god sex..men jeg tager hensyn til mine omgivelser..og så er det lige meget hvor godt det ellers er

Vi har nu engang stadig børn i huset..og af og til gæster, så de skal ikke også have oplevelsen med..den foretrækker vi, både min mand og jeg, at holde for os selv...det synes vi nu engang er det mest velopdragne.

Men er vi alene hjemme, så.....hehe

Kærligst
Sussie

Anmeld

11. august 2011

Zafir

Altså - jeg har stemt det med at prøve at beherske sig. Men sandheden er at det ikke er altid jeg stønner. Nogengange gør jeg og nogengange gør jeg ikke

Jeg er fuldstændig ligeglad om andre folk stønner - vi har 300 meter til naboerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.