Utilpas og svimmel - grund til bekymring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

541 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. august 2011

Miss HH

Jeg har sidene onsdag, været rigtig utilpas og skidt om morgenen, hvor jeg har følt jeg enten skulle besvime eller kaste op, har dog heldigvis ikke gjort nogen af delene. Det er blevet bedre i løbet af dagen men så vendt tilbage om aftenen. Jeg har også haft en del trykken for brystet og følt min arm og ben sover....

Jeg har læst lidt om svangerskabsforgiftning og er blevet helt bekymret for, om det er det....

Tror i derer grund til bekymring? Jeg skal til jordemoder i morgen, så har ikke ringet til vagtlægen, da jeg godt mener det kan vente til i morgen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2011

MetteS81

Hmmm, jeg ville ringe til vagtlægen bare for en sikkerheds skyld...så skal du ik gå og tænke over det helt til imorgen  

Anmeld

7. august 2011

Miss HH

MetteS81 skriver:

Hmmm, jeg ville ringe til vagtlægen bare for en sikkerheds skyld...så skal du ik gå og tænke over det helt til imorgen  

Ja min mor mener det samme, føler bare jeg er "skabet" ved at ringe, og har vagtlægen overhovedet forstand på gravide? Da jeg ringede helt i starten gav han mig helt forkerte informationer, så jeg er blevet lidt skeptisk 

Anmeld

7. august 2011

<3

Jeg synes du skal ringe til FG som så kan vurdere om det kan vente til i morgen eller ej.

Hellere ringe en gang for meget end at vente for længe. Der er jo en grund til at der er de faresignaler.

Anmeld

7. august 2011

MetteS81

Miss HH skriver:

Ja min mor mener det samme, føler bare jeg er "skabet" ved at ringe, og har vagtlægen overhovedet forstand på gravide? Da jeg ringede helt i starten gav han mig helt forkerte informationer, så jeg er blevet lidt skeptisk 

Sådan føler jeg det også når jeg skal ringe til vagtlægen.."er det ik dumt bare at ringe for det", osv osv  Men det er nu meget godt at gøre og rart når det er gjort...

Øv at ham den første ik lige var så kompetent...men der sidder sikkert nogle forskellige derinde, så det kan være du får fat på en anden denne gang  Bare spørg direkte om han/hun ved noget i forbindelse med graviditeter...ellers ville jeg ringe til fødegangen og spørge der...DE har ihvertfald forstand på tingene 

Anmeld

7. august 2011

Miss HH

Det er rart at høre i ikke bare synes det er noget pjat, jeg tror jeg vil prøve at ringe til fødegangen så og høre hvad de siger til det hele.

Tak for tipsne 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.